کد خبر: 70026
A
محمدحسن انصاری‌فرد:

پروین خودش خواست از پرسپولیس جدا شود/ علیپور نمی‌تواند جدا شود و می‌ماند

از طرفی ما باید صورت‌های مالی را هم در مهلت مقرر تهیه و آماده کنیم. باید پرونده طلبکارانی که طلب قطعی دارند بسته می‌شد و یا رضایت آنها جلب می‌شد که به طور کامل انجام نشده است ولی ما در صدد رفع آن قرار داریم.

پروین خودش خواست از پرسپولیس جدا شود/ علیپور نمی‌تواند جدا شود و می‌ماند

به گزارش دیده بان ایران؛ مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه و مشکلات اخیر صحبت کرد.

 

محمدحسن انصاری‌فرد در خصوص شرایط بلیت فروشی دیدارهای پرسپولیس اظهار داشت: ما در این زمینه کارهایی انجام دادیم و در حال بررسی شرایط هستیم تا این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنیم. برای حل مشکل بلیت فروشی جلساتی را طی روزهای آتی برگزار خواهیم کرد تا قراردادهایی که با دو شرکت بسته شده مشکلی ایجاد نکند و هواداران هم بتوانند با خیال آسوده به ورزشگاه بروند و مشکلات قبلی را نداشته باشند. در این مورد جای نگرانی نیست و هرچه زودتر این مشکل برطرف خواهد شد.

وی در مورد اخذ مجوز حرفه‌ای هم گفت: برای اخذ مجوز حرفه‌ای و رفع خطری که در این مورد وجود داشت و باشگاه را تهدید می‌رد پیش از این جلسات زیادی داشته‌ایم. از طرفی ما باید صورت‌های مالی را هم در مهلت مقرر تهیه و آماده کنیم. باید پرونده طلبکارانی که طلب قطعی دارند بسته می‌شد و یا رضایت آنها جلب می‌شد که به طور کامل انجام نشده است ولی ما در صدد رفع آن قرار داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شکست این تیم مقابل تراکتور هم گفت: ما در این بازی فرصت‌هایی داشتیم که گل نشد می‌توانستیم نتیجه بهتری در این بازی بگیریم و حداقل با یک تساوی از تبریز برگردیم ولی فوتبال همیشه روی خوشش را به یک تیم نشان نمی‌دهد و برخی مواقع بدشانسی گریبان‌گیر می‌شود. خوبی این بازی این بود که هم تراکتور و همپرسپولیس برای بردن بازی می‌کردند و همین موضوع بازی را جذاب کرده بود. به هر حال با یک باخت اتفاقی نمی‌افتد و مطمئنم در ادامه هوادران از کالدرون حمایت خواهند کرد تا این مسیر سخت و بازی‌های پیش رو مقابل مدعیان را با حمایت آنها پشت سر بگذاریم و دوباره شرایط خوب در پرسپولیس حاکم شود.

انصاری‌فرد در مورد گلایه‌های علی علیپور و تمایلش برای جدایی از پرسپولیس گفت: آقای علیپور پیشنهاد جدیدی از اروپا داشتند اما طی این روزها و خصوصاً امروز با خودش و مدیر برنامه‌هایش جلسه داشتیم و مشکلی که بود حل شده است. علیپور در پرسپولیس می‌ماند و با تمام توان در خدمت تیم است و انشاءالله در فرصت مناسب در آینده اگر پیشنهادی بود ترانسفر می‌شود. او تمام تمرکزش روی تیم خواهد بود و باز هم می‌درخشد و با کمک هواداران بهترین عملکرد را خواهد داشت. با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات اروپا فردا تمام می شود ما زمانی برای جذب مهاجم نداریم و علیپور هم روی تیمش تمرکز دارد و پرونده انتقال او بسته شده است.

وی در رابطه با ماجرای اختلافش با علی پروین و قطع همکاری با او در دوره قبلی مدیریتش عنوان کرد: هیچ اختلافی میان من و آقای پروین وجود ندارد. ایشان از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه محسوب می‌شود و احترامش برای همه ما واجب است. از ایشان و همه پیشکسوتان و هوادارانی که از پرسپولیس حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. در آن دوران هم قطع همکاری با نظر آقای پروین صورت گرفت و خود ایشان تمایل داشتند جدا شوند و آقای آری‌هان به جایش آمد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود بدهی‌هایی که در زمان مدیریتش وجود داشت و باعث کسر امتیاز شد هم گفت: من زمانی که از پرسپولیس رفتم 300 میلیون در باشگاه موجود بود و آن زمان رافائل یک طلب 20 هزار دلاری داشت که من خودم حق امضا نداشتم و نمی‌توانستم تسویه کنم وگرنه این کار را انجام می‌دادم ولی طی نامه‌ای به آقای علی‌آبادی درخواست کردم این بدهی پرداخت شود. آن کسر امتیاز هم 6 ماه بعد از رفتن من اتفاق افتاد.

انصاری‌فرد در مورد مطالبات کالدرون و بازیکنان هم عنوان کرد: طی امروز و فردا جلسه‌ای با اسپانسر خواهیم داشت و قراردادی امضا می‌کنیم تا پولی به دستمان برسد و بتوانیم پرداختی داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: از همه مدیران پیشین که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و ما در صدد رفع مشکلات و موانع هستیم و مشکل خاصی وجود ندارد که جای نگرانی داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر