کد خبر: 70457
A

سارا بهمن یار دختر طلایی ایران درتوکیو/ پورشیب نقره گرفت

سرگروه تیم ملی کاراته ایران با قبول شکست مقابل رقیب ژاپنی خود به نشان نقره لیگ جهانی کاراته در توکیو دست پیدا کرد.

سارا بهمن یار دختر طلایی ایران درتوکیو/ پورشیب نقره گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ سرگروه تیم ملی کاراته ایران با قبول شکست مقابل رقیب ژاپنی خود به نشان نقره لیگ جهانی کاراته در توکیو دست پیدا کرد.

 در ادامه مسابقات لیگ جهانی کاراته که در سالن «نیپون بودکان» شهر توکیو جریان دارد، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم برابر «روتاریو آرگا» ژاپنی ۲ بر یک باخت و به نشان نقره این مسابقات دست پیدا کرد.

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «کنجی گریلون» از فرانسه، «الوین کاراکوئی» از کوزوو و «ایوان وسیج» از کرواسی را برای صعود به دیدار نهایی شکست داده بود.

در ادامه مسابقات امروز تیم کشورمان شانس کسب یک طلای دیگر دارد. در وزن ۸۴+ کیلوگرم صالح اباذری در مبارزه نهایی به دیدار «جاناتان هورنه» از آلمان می‌رود.

برای تیم ملی کاراته در این مسابقات تاکنون سارا بهمنیار یک طلا، پورشیب یک مدال نقره، مجید حسن نیا و بهمن عسگری نیز موفق به کسب دو مدال برنز شده اند.

فاطمه صادقی، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، ابوالفضل شهرجردی، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، سیدعلی کریمی، مهدی قراری زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج زاده هم توفیقی در کسب مدال نداشته و از دور مسابقات خارج شدند.

پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته از روز جمعه با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور به میزبانی ژاپن در سالن «نیپون بودوکان» شهر توکیو جریان دارد./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر