کد خبر: 7144
A

معینی: ورزش بانوان نیاز به آموزش و حمایت دارد

عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: با حضور مدرس فیفا قصد داریم تا مسیر رشد و توسعه فوتبال بانوان را بیش از پیش فراهم کنیم.

معینی: ورزش بانوان نیاز به آموزش و حمایت دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فریدون معینی- عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال در خصوص حضور مدرس فیفا به عنوان مدیر فنی تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: با توجه به اینکه فوتبال بانوان کشورمان از استعدادهای خوبی بهره می برد، درصدد آن شدیم تا با آموزش های لازم شرایط رو به رشدی را در ورزش بانوان فراهم کنیم. پس از حضور نماینده فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماه گذشته در ایران و بازدید از امکانات کمپ تیم های ملی و نظاره کردن تمرینات تیم های نونهالان و نوجوانان، قرار شد تا از نماینده فیفا به عنوان مدیر فنی تیمهای ملی استفاده کنیم تا به اهداف خود برسیم.
 
وی گفت: پس از جلسات مختلفی که کمیته فنی و توسعه فوتبال و کمیته بانوان در این خصوص برگزار کرد، به این نتیجه رسیدیم که از وی به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم. در واقع فیفا قبول کرد تا کلیه هزینه های پاتریشیا گنزالس را به مدت سه ماه بر عهده بگیرد تا وی برای آموزش بانوان ما در ایران حضور داشته باشد. بر همین اساس برنامه ریزی کاملی در خصوص وظایفی که وی باید انجام بدهد، صورت گرفته و قرار است از امروز بر سر تمرینات تیم ملی نونهالان حضور داشته باشد.
 
سرپرست کمیته جوانان در ادامه بیان کرد: قرار است وی برای مربیان تیم های ملی دوره های باز آموزی بگذارد تا از دانسته هایش برای روند رو به رشد فوتبال استفاده بهینه شود. تا جایی که امکان دارد از دانش فنی ایشان استفاده خواهیم کرد تا شاهد رشد فوتبال بانوان باشیم.
 
وی در پایان گفت: به هر شکل فوتبال بانوان نیاز به آموزش های بیشتری دارد همان طوری که همه مربیان به آموزش دارند، فوتبال بانوان نیاز بیشتری به این امر دارد. بر همین اساس با توجه به اینکه استعدادهای خوبی داریم، با کمک مدرس فیفا می توان شاهد رشد و توسعه در بخش فوتبال بانوان باشیم.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر