کد خبر: 7207
A
رضا مهماندوست در گفت و گو با دیده بان ایران:

من به کشورم ایران عرق دارم/ حس انتقامی نسبت به مسابقه با تیم ایران ندارم/ مهم این است که مردم حقایق را فهمیدند

سرمربی تیم های ملی تکواندو آذربایجان ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران خودشان حقایق را دیدند و در مورد خادمان یا خائنان تکواندو قضاوت می کنند.

من به کشورم ایران عرق دارم/  حس انتقامی نسبت به مسابقه با تیم ایران ندارم/ مهم این است که مردم حقایق را فهمیدند

به گزارش خبرنگار سایت دیده بان ایران٬ جام جهانی تکواندو طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه جاری به میزبانی جمهوری آذربایجان و شهر باکو برگزار خواهد شد. نکته مهم این رقابت ها٬ رویارویی تیم های ایران و آذربایجان است که طی آن٬ « رضا مهماندوست » سرمربی ایرانی تیم های ملی تکواندو آذربایجان روبروی تیم کشورمان قرار خواهد گرفت٬ اتفاقی که احتمالا مجددا حواشی و حوادث رخ داده در المپیک ۲۰۱۶ ریو را تکرار خواهد کرد.

به دلیل حساسیت مسابقه تکواندو کاران ایران مقابل نمایندگان تیم آذربایجان٬ با مهماندوست تماس گرفتیم که وی به خبرنگار سایت دیده بان ایران یادآور شد: این بازی برای من مثل همه مسابقات دیگر است و حساسیت خاصی نسبت به این دیدار ندارم.

وی افزود: به این بازی به چشم انتقامی نگاه نمی کنم. من به کشورم عرق دارم و همان طور که پیش از این نیز بارها گفته ام مرا از ایران فراری دادند.

سرمربی تیم های ملی تکواندو آذربایجان ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران خودشان حقایق را دیدند و در  مورد خادمان یا خائنان تکواندو قضاوت می کنند.

مهماندوست در پایان، درباره احتمال قهرمانی تیم آذربایجان در جام جهانی خاطر نشان کرد: تمام سعی ما این است که به این مهم دست یابیم. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است. ضمن این که ما از امتیاز میزبانی نیز برخوردار هستیم.

گفت و گو جواد منتخبی 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر