کد خبر: 72084
A

زنان تا فروردین 99 به استادیوم نخواهند رفت؟

تماشاگران زن در بازی ایران و کامبوج موفق شدند وارد استادیوم شوند و ملی پوشان را تشویق کنند و بازی بعدی که تیم ملی میزبان خواهد بود به فروردین سال آینده موکول خواهد شد.

زنان تا فروردین 99 به استادیوم نخواهند رفت؟

به گزارش دیده بان ایران، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2022 در استادیوم آزادی به مصاف کامبوج رفت که موفق شد با 14 گل این حریف گم نام شرق آسیایی را شکست دهد. اما علاوه بر نتیجه غیر متعارف این بازی، حضور زنان در استادیوم یکی از نکات قابل توجه بود. زنان برای اولین بار در سال های اخیر موفق شدند با خرید بلیت وارد استادیوم شوند و تیم ملی را تشویق کنند. 

حال امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته:«حضور زنان در بازی‌های لیگ فعلا امکان‌پذیر نیست. نمایندگان فیفا که به تهران سفر کرده بودند اعلام کردند حوزه اختیارات ما بازی‌های ملی است و به قوانین کشورها در لیگ برتر احترام می گداریم.»

با توجه به صحبت های علوی به نظر می رسد بازی ایران و کامبوج اولین و آخرین حضور زنان در استادیوم در سال 98 بود. تیم ملی سه شنبه 23 مهر در منامه به مصاف بحرین می رود و دقیقا یک ماه بعد در بصره مهمان عراق خواهد بود تا بازی های دور رفت تیم ملی به اتمام برسد. بازی های دور برگشت از تاریخ 7 فروردین آغاز می شود و ملی پوشان در تهران میزبان هنگ کنگ خواهند بود که در آن بازی زنان می توانند دوباره به استادیوم بروند و بازی تیم ملی را تماشا کنند. /دنیای ورزش

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر