کد خبر: 72117
A

مارک ویلموتس: برد 14 بر صفر را فراموش کردیم؛ به بحرین آمده‌ایم که تاریخ را تغییر دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد بحرین برای تیم ملی حریفی سخت‌تر از هنگ کنگ و کامبوج خواهد بود.

مارک ویلموتس: برد 14 بر صفر را فراموش کردیم؛ به بحرین آمده‌ایم که تاریخ را تغییر دهیم

به گزارش دیده بان ایران، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین عنوان کرد: ما دو بازی داشتیم و شش امتیاز کسب کردیم. هدفمان برنده شدن در بازی سوم است.

وی ادامه داد: بحرین حریف سرسختی است. ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. بحرین سخت به حریف فرصت می‌دهد با این وجود سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم.

ویلموتس درباره اینکه آیا به دنبال تکرار نتایج قبلی بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است یا نه؟ اظهار کرد: برد ۱۴ بر صفر تمام شده است. باید آن بازی را فراموش کنیم. واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می‌دهد. باید با صبر بالا مقابل این تیم بازی کرد.

وی درباره تفاوت این بازی با مسابقه کامبوج عنوان کرد: بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است. ما دو بازی متفاوت داریم. اگر بازیکنان ما تصور ‌کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی که با توجه به اینکه ایران در خارج از خانه بحرین را نبرده است، ارزیابی‌اش از این مسابقه چیست؟ گفت: باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده‌ایم تاریخ را تغییر دهیم. قطعاً با تمرکز بالا به مصاف حریف می‌رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ‌سازی می‌کنند‌.

ویلموتس درباره اینکه ایران‌ ۶ امتیاز دارد و پیش‌بینی‌اش چند امتیاز دیگر در این مرحله است اظهار داشت: من نگاهم بازی به بازی است. سعی می‌کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم.

وی ادامه داد: هم اکنون ابتدای مسیر انتخاب جام جهانی هستیم. فلسفه‌مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم برای ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت‌ها خواهد بود.

ویلموتس درباره تفاوت دو بازی گذشته ایران مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج و دیدار با بحرین تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد. ما امروز بحرین را آنالیز کردیم. این تیم ساده نیست و یک خط قوی در دفاع دارد. من هرگز بحرین را تیم ساده‌ای نمی‌دانم./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر