کد خبر: 72341
A

شکایت برانکو از پرسپولیس به فیفا ارائه شد

نامه شکایت برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ و ایگور پانادیچ از باشگاه پرسپولیس به فیفا ارائه شده است. گفته می‌شود پرونده شکایت برانکو این هفته در فدراسیون جهانی فوتبال بررسی شده و اولین نامه فیفا برای پرداخت طلب مرد کروات تا ۲۰ روز دیگر به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید.

شکایت برانکو از پرسپولیس به فیفا ارائه شد

 به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در دوران مدیریت ایرج عرب، مسئولان پرسپولیس معتقد بودند که برانکو سرمربی آنهاست و این مربی بدون هماهنگی به الاهلی عربستان پیوسته و از سرمربی پیشین خود شکایت خواهند کرد. در ادامه، اما مشخص شد برانکو با توجه به بدقولی باشگاه و بندی که در قراردادش با پرسپولیس گنجانده بود می‌توانست از پرسپولیس جدا شود.

وقتی محمدحسن انصاری‌فرد مصاحبه کرد و مدعی شد جای پرسپولیس و برانکو در فیفا نیست، مرد کروات هم وکیلش را به تهران فرستاد، اما باز هم خبری از پول یا حداقل تاریخ دقیق پرداخت مطالبات او نشد!

در همین راستا شنیدیم نامه شکایت برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ و ایگور پانادیچ از باشگاه پرسپولیس به فیفا ارائه شده است.

 

گفته می‌شود پرونده شکایت برانکو این هفته در فدراسیون جهانی فوتبال بررسی شده و اولین نامه فیفا برای پرداخت طلب مرد کروات تا ۲۰ روز دیگر به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر