کد خبر: 72585
A
سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان:

حرکت ترابی درسی برای جوانان و نوجوانی است که بعد از گل شادی‌های سخیف انجام می‌دهند

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان گفت: اگر مهدی ترابی خودجوش و بر اساس ذات پاک و اعتقاداتش در بازی پرسپولیس آن حرکت را انجام داد، نشان‌دهنده خلائی است که وجود دارد.

حرکت ترابی درسی برای جوانان و نوجوانی است که بعد از گل شادی‌های سخیف انجام می‌دهند

به گزارش دیده بان ایران؛ در خصوص اینکه وضعیت تیم ملی نوجوانان را در این روزها با حسین عبدی چطور می‌بیند، گفت: خوشبختانه تیم ملی نوجوانان در مرحله مقدماتی توانست صعود کند و ما همواره در مرحله مقدماتی با قاطعیت به مراحل بعدی صعود کردیم. انتظار من این است که تیم ملی نوجوانان عملکرد خوبی در مرحله بعدی داشته باشد اگرچه کار در دوره نهایی سخت است.

وی افزود: الان در همه رده‌ها کار کردن سخت است و شما بازی تیم ملی مقابل بحرین را دیدید که آنها چگونه مقابل تیم بزرگسال ما ظاهر شدند. به نظرم اگر غفلت کنیم کار را به رقبا واگذار می‌کنیم و معتقدم تیمی که در دور مقدماتی شرکت کرد تدارکات خوبی داشت و به دو تورنمنت خارجی قبل از حضور در مسابقات مقدماتی اعزام شد. 

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان در خصوص مشکلات فرهنگی که در فوتبال ما وجود دارد،‌گفت:‌بدون شک یکی از بحران‌هایی که ما با آن مواجه هستیم شامل مسائل فرهنگی و اخلاقی است. به طور مثال اگر مهدی ترابی خودجوش و بر اساس ذات پاک و اعتقاداتش در بازی پرسپولیس آن حرکت را انجام داد نشاندهنده خلایی است که وجود دارد.

چمنیان تاکید کرد:‌خیلی افرادی که سردمدار بحث فرهنگی هستند و کم کاری می‌کنند متاسفانه این روزها خودشان پایبند مسائل اخلاقی نیستند. در این شرایط بد فرهنگی و اخلاقی وجود امسال مهدی ترابی می‌تواند یک غنیمت برای فوتبال و کشور باشد و در واقع نشان می‌دهد فوتبال چه پتانسیلی دارد.

وی ادامه داد: ترابی جوان به همه بزرگان ایران نشان داد که می‌شود با حرکات پسندیده اتحاد و پایبندی به نظام مقدس ایران و رهبر انقلاب را ترویج کرد. این هم یک هشدار برای کم کاران و آنها که غفلت کردند. به خصوص حرکت ترابی درسی برای جوانان و نوجوانی است که بعد از گل شادی‌های سخیف و کم ارزش انجام می‌دهند. انصافا خود من هم از حرکت ترابی درس گرفتم و تاکید می‌کنم این حرکت او جای تقدیر دارد.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان  در ادامه افزود:‌ تاکید خاص می‌کنم اگر باشگاه‌های ما که از منابع مالی و دولتی استفاده می‌کنند مدیران کارآمد را در راس باشگاه‌ها استخدام کنند قطعا می‌شود مباحث اخلاقی و اجتماعی را به خوبی به جامعه تزریق کنیم. شک نکنید در اثر این قضایا کیفیت فنی فوتبال هم تغییر خواهد کرد.

چمنیان گفت: مردم ما باورهای دینی زیادی دارند و برای این باورها خون‌های زیادی ریخته شده و نباید این موضوعات بی‌توجه قرار گیرد. باید انتخابات بهتری در باشگاه‌ها در راس مدیران، سرپرستان و مربیان صورت گیرد تا رسانه‌ها هم بتوانند آنها را پوشش دهند. جا دارد از رسانه‌ها نیز تشکر کنم که مورد غضب معاندین قرار گرفتند و امیدوارم رسانه‌ها با قدرت و کیفیت بهتر و بیشتر به این کارهای ارزشی روی بیاورند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر