کد خبر: 7274
A

قرعه کشی جام فوتبال کنفدراسیون ها در روسیه برگزار شد

قرعه کشی مسابقات جام کنفدراسیون ها - 2017 با حضور جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در جمهوری تاتارستان در دو گروه چهار تیمی برگزار شد.

قرعه کشی جام فوتبال کنفدراسیون ها در روسیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نتایج اعلام شده این قرعه کشی که شامگاه شنبه برگزار شد، تیم ملی فوتبال روسیه در گروه الف به عنوان کشور میزبان رقابت ها با پرتغال برترین تیم اروپایی، مکزیک برنده جام کونکاکاف و نیوزیلند قوی ترین تیم اقیانوسیه بازی خواهد کرد.
تیم ملی روسیه 17ژوئن در سن پطرزبورگ مقابل نیوزیلند و 21 ژوئن نیز با پرتغال در مسکو بازی می کند و سپس مقابل مکزیک در قازان به میدان می رود که هنوز زمان برگزاری این مسابقه اعلام نشده است.
تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان قهرمان جهان با استرالیا و شیلی همگروه شده است و نماینده قاره آفریقا نیز برای شرکت در رقابت های جام کنفدراسیون ها -روسیه 2017 هنوز مشخص نشده که در بهمن ماه تعیین خواهد شد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز دیروز مسائل مربوطبه برگزاری این جام را در دیدار با جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بررسی کرد.
براساس برنامه اعلام شده، ورزشگاههای مسکو، سن پترزبورگ، سوچی و قازان به موقع برای برگزاری مسابقات جام کنفدراسیون ها آماده می شوند. 
رئیس جمهوری روسیه گفت: تمامی تلاش ممکن را انجام می دهیم تا مسابقات جام کنفدراسیون ها به جشن بزرگ طرفداران فوتبال تبدیل شود.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم با بیان اینکه جام کنفدراسیون یک رویداد مهم ورزشی است، اظهار کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال سال 2018 (با میزبانی روسیه) به مراتب مهم تر و گسترده تر است.
جام کنفدراسیون ها از 17 ژوئن تا دوم ژوئیه 2017 (27 خرداد ماه تا 11 تیر ماه 1396) برگزار می شود که هشت تیم برای تصاحب جام قهرمانی رقابت می کنند.
منبع: ایرنا


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر