کد خبر: 72839
A

مهدی ترابی: مثل بعضی‌ها برای شادی گل از جایی خط نمی‌گیرم شادی گلم را از روی عقل انتخاب کردم

اختلاف ۵ امتیاز آن هم در شروع فصل اصلا نگران کننده نیست و مطمئن باشید که ما در این فصل هم مدعی قهرمانی هستیم و با توجه به برنامه بازی‌ها خیلی زود به صدر جدول برمی‌گردیم.

مهدی ترابی: مثل بعضی‌ها برای شادی گل از جایی خط نمی‌گیرم شادی گلم را از روی عقل انتخاب کردم

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مثل بعضی‌ها نیستم که از جایی خط بگیرم و شادی گلم را از روی عقل خودم و دلی انجام می‌دهم.

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نوشت: میزان، مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل شاهین بوشهر یکی از ستارگان میدان بود و توانست بار‌ها بازیکنان تیم را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

ترابی که با وجود درخشش در آخرین فهرست تیم ملی جایی نداشت تا دیدار مقابل کامبوج و بحرین را از دست دهد، حالا امیدوار است که بتواند با ادامه درخشش در تیم باشگاهی خود دوباره به تیم ملی دعوت شود.

او در خصوص شرایط این روز‌های خودش و پرسپولیس، تیم ملی و شادی گل خود و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*برد بسیار خوبی را برابر شاهین بوشهر به دست آوردید.

ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و برخلاف همیشه بازیکنان از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند و توانستیم ۵ گل بزنیم و خوشبختانه به پیروزی برسیم.

*حالا با این دو برد می‌توانید دوباره به جمع مدعیان برگردید.

ما در چند بازی گذشته خیلی خوب بازی کردیم و در بازی مقابل پیکان هم می‌توانستیم راحت‌تر به پیروزی برسیم، اما گلی که در نیمه اول دریافت کردیم باعث شد تا این بازی گره بخورد. امیدوارم در بازی‌های آینده این روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

*برخلاف همیشه در بازی مقابل شاهین بوشهر در زدن ضربات آخر به مشکل نخوردید.

به نظرم تیم ما در زدن ضربات آخر کم دقت هستیم. ما در طول بازی خیلی خوب بازی می‌کنیم و اگر کمی دقت کنیم می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم همان طور که در بازی مقابل شاهین این اتفاق افتاد.

*با این حال انتقادات زیادی از تیم می‌شود و منتقدان معتقدند شاهین نمی‌تواند محک خوبی برای تیم باشد.

من انتقادات از پرسپولیس را قبول ندارم و اتفاقا خیلی هم تیم ما خوب بازی می‌کند. به نظرم ما تیم خوبی هستیم و کالدرون هم به خوبی اشاره کرد که تیم در دادن پاس‌های آخر مشکل دارد و مطمئن باشید اگر دو برد پیاپی دیگر به دست بیاوریم فشار از روی تیم برداشته می‌شود و می‌توانیم راحت‌تر گل بزنیم و پیروز شویم.

مثل بعضی‌ها برای شادی گل از جایی خط نمی‌گیرم/ باید برای دعوت به تیم ملی از اول تلاش کنم/ علیپور خیال تیم را راحت کرد

*برخی معتقدند خط حمله پرسپولیس برخلاف سال‌های گذشته ضعیف عمل کرده است. تو این موضوع را قبول داری؟

قطعاً این مشکل حل خواهد شد. نباید این همه موقعیت را از دست بدهیم. موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنیم، اما آنها را از دست می‌دهیم. البته فشار زیادی روی بازیکنان است، اما من مطمئنم که این مشکل هم حل می‌شود.

*پرسپولیس می‌تواند این فصل هم مدعی قهرمانی باشد؟

اختلاف ۵ امتیاز آن هم در شروع فصل اصلا نگران کننده نیست و مطمئن باشید که ما در این فصل هم مدعی قهرمانی هستیم و با توجه به برنامه بازی‌ها خیلی زود به صدر جدول برمی‌گردیم.

*بازی مقابل ماشین‌سازی را چطور می‌بینی؟

ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و اصلا نباید این تیم را دست کم بگیریم. برد در جام حذفی دلیل بر پیروزی در لیگ نیست و اگر بخواهیم این تیم را دست کم بگیریم قطعا با مشکل روبرو می‌شویم.

*علی علیپور هم بالاخره پایش به گلزنی باز شد.

من قبلا هم گفته بودم که علیپور تنها به یک گل نیاز داشت تا پایش به گلزنی باز شود و حالا خیال تیم را در خط حمله از بابت گلزنی راحت کرد.

*با توجه به عملکردت در لیگ به تیم ملی دعوت نشدی. نظرت در این خصوص چیست؟

این تصمیم سرمربی است. ویلموتس نشان داد که لیگ را کاملا زیر نظر دارد حالا من باید برای دعوت شدن به تیم ملی دوباره از نو تلاش کنم.

*با توجه به شکست مقابل بحرین و توهینی که به سرود ایران شد حسابی بازی برگشت برای هواداران ایران مهم است.

قطعا بازی برگست برابر بحرین حیثیتی است و چه من باشم چه نباشم تمام بازیکنان نتیجه رفت را جبران خواهند کرد.

*شادی بعد از گلت به پیکان هنوز هم حسابی در شبکه‌های اجتماعی بازخورد داشته است.

من مثل بعضی‌ها نیستم که از جایی خط بگیرم و شادی گلم را از روی عقل خودم و دلی انجام می‌دهم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر