کد خبر: 72890
A

چرا انتخابات هیات فوتبال تهران برگزار نمی‌شود؟

در حالی که قرار بود انتخابات هیات فوتبال تهران در تاریخ 14 شهریور برگزار شود اما پس از دو ماه هنوز خبری از این انتخابات نیست. ماه هاست که از دوره ریاست شیرازی بر هیات فوتبال تهران می گذرد اما هنوز خبری از انتخابات هیات فوتبال تهران نیست. هیات فوتبال استان تهران که ماه‌هاست با چالش مواجه شده و حرف و حدیث زیادی را هم به دنبال داشته، قرار بود روز ۱۴ شهریورماه با رقابت پنج کاندیدا برگزار شود و طی آن رئیس چهار سال آینده این هیات انتخاب شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

 چرا انتخابات هیات فوتبال تهران برگزار نمی‌شود؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ماه هاست که از دوره ریاست شیرازی بر هیات فوتبال تهران می گذرد اما هنوز خبری از انتخابات هیات فوتبال تهران نیست. 

هیات فوتبال استان تهران که ماه‌هاست با چالش مواجه شده و حرف و حدیث زیادی را هم به دنبال داشته، قرار بود روز ۱۴ شهریورماه با رقابت پنج کاندیدا برگزار شود و طی آن رئیس چهار سال آینده این هیات انتخاب شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

دوره ریاست حبیب الله شیرازی سوم اسفندماه سال گذشته به پایان رسیده و براساس قانون فدراسیون ها باید فرد دیگری مسئولیت سرپرستی این هیات را برعهده می گرفت. حالا اما در شرایطی انتخابات دوره سوم برای شیرازی رسیده که انتقادات زیادی به وی وارد شده و عملکرد او توسط کارشناسان زیر سوال رفته است.

اما بزرگترین سوال این است که آقای تاج چرا انتخابات برگزار نمی شود؟ دو ماه از تاریخ تعیین شده می گذرد اما خبری از انتخابات نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر