کد خبر: 7413
A

صحبت‌های تکان‌دهنده خداداد عزیزی درباره جادو و جنبل در فوتبال/ نقش ادرار در باطل کردن سحر و جادو

خداداد عزیزی در برنامه نود درباره جادو و جنبل در فوتبال ایران صحبت کرد.

صحبت‌های تکان‌دهنده خداداد عزیزی درباره جادو و جنبل در فوتبال/ نقش ادرار در باطل کردن سحر و جادو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ در بخشی از مصاحبه شب گذشته عادل فردوسی پور با خداداد عزیزی، مجری برنامه نود از این چهره فوتبالی درباره وجود جادو و جنبل در فوتبال سوال پرسید که خداداد گفت: «صد در صد در فوتبال جادو و جنبل داریم. من خودم دیده‌ام. یک مدیری را به چشم خودم دیدم. اعتقاد داشت که در ارتباط است. آمد یک تیمی را گرفت. بازی که داشتند، می‌گفت آن تیم کدام بازیکنشان خطرناک است؟ مثلا می‌گفتم عادل فردوسی‌پور. بعد می‌گفت عادل فردوسی‌پور، فوت می‌کرد توی پلاستیک و در پلاستیک را می‌بست. 4 تا بازی را با همین روش بردند. یک بازی را خوردند به تیمی که آن‌ها هم دنبال جادو بودند.»
او ادامه داد: «اعتقادات این‌ها بر این است که ادرار، سحر را باطل می‌کند. در یک سری بطری ادرار کردند و ریختند دور زمین. دو تا هم گل زدند و رفتند! یعنی جادوگر ادرار بر جادوگر فوتی غلبه کرد!»
خداداد گفت: «جادوگرانی داشتیم که به مربی تعویض می‌دادند. این کار را هم انجام می‌دادند که بازیکن را راس دقیقه بیرون می‌کشیدند. بازیکنانی هستند که شهادت بدهند راس همان دقیقه می‌آمدند بیرون. ربطی هم نداشت که خوب بازی کرده اند یا بد.»

منبع: نود

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر