کد خبر: 74429
A
افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس:

سازمان لیگ اعلام کرده که بازی پرسپولیس و نساجی مازندران برگزار می‌شود/ بازیکنان پرسپولیس آماده رفتن به ورزشگاه آزادی هستند

مدیر تیم پرسپولیس گفت: سازمان لیگ به ما اعلام کرده است که بازی برگزار می‌شود و ما هم خودمان را برای برگزاری این بازی آماده کرده‌ایم.

سازمان لیگ اعلام کرده که بازی پرسپولیس و نساجی مازندران برگزار می‌شود/ بازیکنان پرسپولیس آماده رفتن به ورزشگاه آزادی هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ هرچند معاون استاندار تهران اعلام کرده که بازی پرسپولیس با نساجی و تراکتور و پیکان به دلیل آلودگی هوا برگزار نخواهد شد، اما سازمان لیگ فوتبال خبر از برگزاری این بازی داده است.

 

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، درباره احتمال لغو این بازی گفت: سازمان لیگ به ما اعلام کرده است که بازی برگزار می‌شود و ما هم خودمان را برای برگزاری این بازی آماده کرده‌ایم. بازیکنان و کادر فنی تیم در اردو هستند و خودشان را برای رفتن به ورزشگاه آماده می‌کنند.

 

از طرفی دیگر روابط عمومی سازمان لیگ در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره احتمال لغو بازی پرسپولیس و نساجی به دلیل آلودگی هوا گفت: «شاخص آلودگی هوا برای لغو بازی‌های لیگ برتر 170 است. اما اکنون شاخص آلودگی هوای تهران به 150 نزدیک شده است و به همین دلیل هم بازی برگزار خواهد شد.»

 

روابط عمومی سازمان لیگ درباره صحبت‌های معاون استاندار تهران هم گفت: «این مصاحبه درزمانی صورت گرفته که هنوز شاخص آلودگی هوا کاهش نیافته بود. البته با بالا رفتن دوباره شاخص آلودگی هوا این بازی هم می‌تواند لغو شود.»

 

هرچند بازیکنان پرسپولیس آماده رفتن به ورزشگاه آزادی می‌شوند، اما هر لحظه ممکن است سازمان لیگ به دستور استانداری تهران این بازی را لغو کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر