کد خبر: 75139
A

خلیل‌زاده سرپرست استقلال شد/ مدیرعامل باشگاه بزودی معرفی می‌شود/ درخواست وزیر از فتح الله زاده: صبر کن

نشست وزیر ورزش با گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال بدون معرفی قطعی جانشین امیرحسین فتحی به پایان رسید اما مقرر شد یکی از اعضای هیات مدیره سرپرست باشگاه تا زمان انتخاب نهایی مدیرعامل باشد.

خلیل‌زاده سرپرست استقلال شد/ مدیرعامل باشگاه بزودی معرفی می‌شود/ درخواست وزیر از فتح الله زاده: صبر کن

به گزارش دیده بان ایران؛ علی فتح الله‌زاده که یکی از گزینه های مد نظر وزارت ورزش برای جانشینی امیرحسین فتحی است، پیش از ظهر امروز در ساختمان  وزارت ورزش با مسعود سلطانی فر نشستی طولانی داشت اما در پایان جانشین قطعی معرفی نشد.

در این نشست طرفین نقطه نظرات خود در مورد نحوه اداره باشگاه استقلال و سروسامان دادن به شرایط فعلی را مطرح کردند و وزیر ورزش از فتح الله زاده خواست کمی صبر کند تا وی مذاکراتی را هم با گزینه دیگر مدیرعاملی  استقلال داشته باشد.

قرار است مسعود سلطانی فر نقطه نظرات و برنامه های گزینه دیگر جانشینی فتحی را هم جویا شود و بزودی تصمیم نهایی در مورد مدیریت باشگاه استقلال را بگیرد.

مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش نیز در این مورد گفت: تا زمان معرفی مدیرعامل مقرر شد که آقای خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت کنند و بزودی هیات مدیره مدیرعامل را معرفی خواهد کرد. آقای خلیل زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی امور باشگاه را پیگیری می کنند و با حفظ سمت کارشان را ادامه خواهند داد.

ناظمی در مورد زمان معرفی مدیرعامل جدید باشگاه نیز گفت: تا قبل از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر مدیرعامل معرفی خواهد شد.

وی در مورد گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: سه تا چهار نفر برنامه هایشان را به وزیر ورزش ارائه داده اند که در حال بررسی است و بزودی توسط هیات مدیره بررسی های لازم صورت خواهد گرفت و مدیرعامل معرفی خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر