کد خبر: 75746
A

جزییات مشاجره کالدرون با دروازه بان پرسپولیس / بیرانوند از پرسپولیس کنار گذاشته شد

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشاجره با کالدرون از تمرین امروز و فهرست بازی جام حذفی کنار گذاشته شد.

جزییات مشاجره کالدرون با دروازه بان پرسپولیس / بیرانوند از پرسپولیس کنار گذاشته شد

 به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پس از برگزاری آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران قبل از سفر به آبادان برای دیدار با شهرداری ماهشهر در جام حذفی فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند در صدد گفت‌وگو با کالدرون بود تا دلیل نیمکت نشینی خود را جویا شود، اما صحبت‌های آن‌ها به درگیری لفظی رسید تا او محل تمرین را ترک کند.

پیش از این قرار بر این بود بیرانوند در لیست ۱۸نفره تیم باشد و به آبادان سفر کند، اما پس از اتفاق امروز، کالدرون نام او را از لیست ۱۸ بازیکن نهایی خط زد.

پس از این موضوع، بیرانوند از ورزشگاه درفشی‌فر راهی محل باشگاه پرسپولیس شد تا با محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کند.

کالدرون در شرایطی تصمیم به کنار گذاشتن بیرانوند از فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس گرفته که از باشگاه خبر می‌رسد مسئولان باشگاه هم توقع این را نداشتند که او این چنین سختگیرانه نسبت به بیرانوند تصمیم بگیرد.

لازم به ذکر است، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرداری ماهشهر فردا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم بروند. این دیدار قرار است ساعت ۱۵ برگزار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر