کد خبر: 76039
A

سرمربی پرسپولیس در مسیر استراماچونی/ آیا کالدرون از پرسپولیس جدا می شود؟

گابریل کالدرون که هفته‌های اخیر بارها از مدیریت پرسپولیس انتقاد کرده و نشان داده از وضعیتش در این تیم راضی نیست دیروز هم شدیدا علیه باشگاه صحبت کرد و با ناراحتی راهی تعطیلات شد. گابریل کالدرون دیروز پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی یک کنفرانس طوفانی داشت و شدیدا به مدیریت پرسپولیس حمله کرد. کالدرون که از وضعیت مالی پرسپولیس بسیار ناراحت است، از مدیران این تیم خواست دیگر به او دروغ نگویند و در نهایت هم با عصبانیت کنفرانس را ترک کرد. حملات کالدرون به مدیریت پرسپولیس و انتقاداتی که داشت، همه را یاد صحبت‌های استراماچونی انداخت که انتقادات مشابهی نسبت به مدیریت استقلال داشت و در نهایت هم قراردادش را فسخ کرد.

سرمربی پرسپولیس در مسیر استراماچونی/ آیا کالدرون از پرسپولیس جدا می شود؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ گابریل کالدرون دیروز پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی یک کنفرانس طوفانی داشت و شدیدا به مدیریت پرسپولیس حمله کرد. کالدرون که از وضعیت مالی پرسپولیس بسیار ناراحت است، از مدیران این تیم خواست دیگر به او دروغ نگویند و در نهایت هم با عصبانیت کنفرانس را ترک کرد.

حملات کالدرون به مدیریت پرسپولیس و انتقاداتی که داشت، همه را یاد صحبت‌های استراماچونی انداخت که انتقادات مشابهی نسبت به مدیریت استقلال داشت و در نهایت هم قراردادش را فسخ کرد. با این حال کالدرون با استراماچونی یک تفاوت بزرگ دارد و آن‌هم حضورش روی نیمکت پرسپولیس تا آخرین بازی نیم‌فصل است. حالا همه نگاه‌ها به مدیریت باشگاه پرسپولیس است که باید خواسته‌های سرمربی تیمشان را تامین کنند تا او پس  از تعطیلات به تهران برگردد. کالدرون البته برخلاف استراماچونی گذاشت نیم فصل تمام شود و بعد اعتراض خود را نشان داد و برای مدیران این باشگاه به نوعی خط و نشان کشید. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر