کد خبر: 76475
A

راست و دروغ ماجرای استراماچونی مشخص نشد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه راست و دروغ ماجرای استراماچونی مشخص نشد، گفت: مجیدی با انتخاب سرمربیگری استقلال در این شرایط ریسک بزرگی انجام داد.

راست و دروغ ماجرای استراماچونی مشخص نشد

به گزارش دیده بان ایران؛  مهدی فنونی زاده در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: خوشحالم که بالاخره بعد از گذشت یک ماه آبی پوشان سرمربی خود را شناختند. از زمانی که استراماچونی تهران را ترک کرد هواداران استقلال روز خوشی نداشتند و هر روز شاهد اخبار ضد و نقیضی از آمدن یا نیامدن این سرمربی بودند.

وی تاکید کرد: البته هنوز مشخص نشد چه کسی دروغ می‌گفت آیا با وکلای استراماچونی صحبت شده بود یا صحبت با یک مربی دیگر بود. استراماچونی که صراحتاً تاکید داشت هیچ صحبتی با وکلای او نشده ولی کسانی که برای صحبت با استراماچونی به دوحه رفته بودند اصرار داشتند با وکلای او به گفتگو نشستند و در پایان مشخص نشد دروغگو یا راستگو چه کسی است.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: آبی پوشان روزهای زیادی را از دست دادند متاسفانه زمان زیادی تا شروع بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان باقی نمانده، استقلال باید ۲۷ دی به مصاف فولاد خوزستان در اهواز رفته و یکم بهمن ماه هم به مصاف حریف اول خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برود. بنابراین باید هر چه زودتر تمرینات آغاز شده تا بازیکنان از لحاظ بدنی به مرور انجام کارهای تاکتیکی و تکنیکی به هماهنگی کامل برسند.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال با آمدن مجیدی به روزهای خوب بازگردد، در هفته‌هایی که استراماچونی سرمربی آبی پوشان بود تیم به یک نظم خوب دست پیدا کرده و توانسته بود حریفانش را یکی پس از دیگری شکست دهد و انتظار داریم این روند در شروع کار مجیدی هم ادامه داشته و بازیکنان با اجرای فرامین تاکتیکی این سرمربی جوان زمینه ساز موفقیت استقلال شوند.

وی تاکید کرد: استراماچونی هر چه بود دیگر به استقلال بازنخواهد گشت البته باید از او بابت زحماتی که برای استقلال کشید قدردانی کنیم ولی حالا زمان آن است که از مجیدی حمایت کنیم تا او با آرامش کامل تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران، پیشکسوتان و همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم فرهاد و تیمش را حمایت کنند. استراماچونی با تمام خاطرات خوب و بدش از ایران رفت و همیشه در یادها باقی خواهد ماند اما الان زمان حمایت از فرهاد و بازیکنان است و همه باید برای موفقیت مجیدی و بازیکنانش دست به دست هم داده تا دوباره شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشیم./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر