کد خبر: 76515
A

سرمربی برایتون: از کار با جهانبخش لذت می برم/ علیرضا مزد تلاش و تمرکز خود را گرفت

در فوتبال نوین، کار آسانی نیست به بازیکنی که با او کار نکردید، سریع میدان دهید. او کار سختی پیش رو داشت و با او چندین بار صادقانه صحبت کردم اما او آرام آرام پیشرفت کرد و تمرکز خود را به دست آورد تا پاداش این ثابت قدمی اش را گرفت.

سرمربی برایتون:  از کار با جهانبخش لذت می برم/ علیرضا مزد تلاش و تمرکز خود را گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ گراهام پاتر، سرمربی برایتون از عملکرد اخیر علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی‌اش تمجید کرد.

پاتر در مصاحبه با سایت باشگاه برایتون، گفت: این داستان بسیار جالبی است چون علیرضا ثبات خود را نگه داشت. این واقعا سخت است چون من از اولین سال در این تیم نبودم. وقتی به اینجا آمدم، بازیکنی را دیدم که به او زیاد اعتماد نمی شد. این شرایط سخت است و برخی از اوقات تیم در مرحله انتقالی قرار دارد.

سرمربی برایتون ادامه داد: در فوتبال نوین، کار آسانی نیست به بازیکنی که با او کار نکردید، سریع میدان دهید. او کار سختی پیش رو داشت و با او چندین بار صادقانه صحبت کردم اما او آرام آرام پیشرفت کرد و تمرکز خود را به دست آورد تا پاداش این ثابت قدمی اش را گرفت.

وی افزود: من از کار با جهانبخش لذت می برم. می خواهم او به این روند رشد خود ادامه دهد. او به بازی تاثیر می‌گذارد و از حضور او استفاده می‌کنیم. او همیشه با همبازی هایش بهترین برخورد را دارد و در تمرینات به صورت جدی کار می‌کند. به همین خاطر بازیکنان از درخشش او بسیار خوشحالند./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر