کد خبر: 7695
A

جادوگر در خونه به خونه بابل

مدیرعامل باشگاه خونه به خونه مازندران گفت که علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس امروز جمعه بعد از جلسه با مسئولان باشگاه ، به عنوان مدیرفنی تیم خونه به خونه انتخاب شد.

 جادوگر در خونه به خونه بابل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی امیری در همین رابطه افزود : با توجه به اینکه تیم خونه به خونه امید مردم شهر بابل است تا بتواند به لیگ برتر صعود کند ، به دنبال ایجاد شرایطی برای بهبود کار هستیم.
وی ادامه داد : از این رو با تصمیمی که در باشگاه گرفته شد ، علی کریمی به عنوان مدیر فنی به مجموعه باشگاه اضافه شود.
امیری گفت که علی کریمی هم اکنون در بابل حضور دارد .
مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران در حالی به حضور علی کریمی معروف به جادوگر فوتبال ایران در این تیم رای دادند که کریمی در فصل گذشته نیز به عنوان مشاور فنی مالک باشگاه خونه به خونه فعالیت می کرد.
تیم خونه به خونه مازندران دیروز پنجشنبه و در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در دیداری بیرون از خانه با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد تا در چهار هفته گذشته فقط 2 امتیاز کسب کند.
روند ناکامی های این تیم و شکست دور از انتظار برابر شیرازی ها برای بازیکنان و کادر فنی تیم خونه به خونه گران تمام شد و مسئولان این باشگاه پنج درصد از قرارداد این فصل آنان را کسر کردند.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران که در آغاز لیگ با جذب بازیکنان نامی ، تیم کهکشانی لیگ یک لقب گرفته، در پایان هفته پانزدهم این رقابتها با کسب 24امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.
این تیم چهار هفته گذشته را بدون پیروزی سپری کرد و جایگاهش در تعقیف صدرنشینی به رده پنجم تنزل کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر