کد خبر: 7716
A
سرمربی تیم قشقایی شیراز در گفت و گو با دیده بان ایران:

قبل از بازی با بعثت کرمانشاه وسط خیابان تمرین می کردیم/ فقط بزرگان ایل قشقایی از ما حمایت می کنند

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: قبل از بازی با تیم بعثت کرمانشاه، وسط خیابان تمرین کردیم!صعود به لیگ برتر با کدام امکانات؟

 قبل از بازی با بعثت کرمانشاه وسط خیابان تمرین می کردیم/ فقط بزرگان ایل قشقایی از ما حمایت می کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، تیم های بعثت کرمانشاه و قشقایی شیراز از ساعت 14 عصر(پنجشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی  رضایت دادند.

 تیم قشقایی با این نتیجه 12 امتیازی شد و همچنان در رده دهم جدول گروه یک لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار گرفت.

« اصغر اکبری » در مورد این دیدار به خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران اظهار داشت: بازی خوبی بود و‌ نتیجه عادلانه ای هم رقم خورد. البته با توجه به شرایط تیم، این نتیجه برای ما حکم برد را داشت.

وی به وضعیت نامناسب تیم قشقایی اشاره کرد و افزود: ما نه زمین تمرین داریم و نه از جایی حمایت می شویم. برای همین بازی با تیم بعثت کرمانشاه، بچه ها وسط خیابان و در فضای سبز تمرین کردند.

سرمربی تیم قشقایی شیراز ادامه داد: به غیر از بزرگان ایل قشقایی، هیچ کس دیگر از ما حمایت نمی کند و به همین دلیل، از بازی بچه ها و نتایج تیم در لیگ، کاملا راضی هستم.

وی ادامه داد: بعد از شکست پرسپولیس در جام حذفی که موجی از شادی در بین مردم شیراز و ایل بختیاری به وجود آمد، انتظار داشتیم از ما حمایت کنند. اما این اتفاق نیفتاد و ما با کوهی از مشکلات بازی های خود را انجام می دهیم.

اکبری در پایان درباره احتمال صعود تیم قشقایی شیراز به لیگ دسته اول خاطر نشان کرد: ما بازیکنان جوان و با انگیزه ای داریم که می توانند بهترین نتایج را کسب کنند. درست مثل همان کاری که در مقابل پرسپولیس انجام دادند. اما وقتی پول نیست و حتی زمین تمرین هم نداریم، نمی توان قول خاصی داد. اگر از ما حمایت کنند، تمامی سعی مان را به کار می بندیم که به لیگ یک صعود کنیم. در غیر این صورت، انتظار صعود غیرمنطقی خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر