کد خبر: 77465
A

سرپرست فدراسیون فوتبال: سرمربی تیم ملی هفته آینده معرفی می‌شود / توافقی با برانکو نداشتیم

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته آینده معرفی می‌شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال: سرمربی تیم ملی هفته آینده معرفی می‌شود / توافقی با برانکو نداشتیم

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حیدر بهاروند شامگاه یکشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سرمربی تیم ملی هفته آینده مشخص می‌شود، چند گزینه داخلی و خارجی در لیست‌مان هستند که نمی‌توانم اسمی از آنها ببرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شانس علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی از سایر گزینه‌ها بیشتر است یا خیر گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم زیرا در فدراسیون یک نفر تصمیم‌گیری نمی‌کند اما افرادی جزو گزینه‌های ما هستند و هفته آینده مشخص خواهد شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم‌های ایرانی رسما از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده‌اند عنوان کرد: نمایندگان باشگاه‌ها در جلسه با فدراسیون صورت‌جلسه کردند که تحت این شرایط در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نمی‌شوند.

بهاروند ادامه داد: ما از باشگاه‌ها حمایت می‌کنیم زیرا میزبانی حق باشگاه‌ها است و اگر میزبان نباشند حق طبیعی خود را از دست داده‌اند.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد ترک ایران توسط مربیان خارجی گفت: مربیان خارجی باید پول‌شان را بگیرند و برخی هم به‌دلایل شخصی ایران را ترک می‌کنند.

بهاروند در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو ایوانکوویچ برای سرمربیگری تیم ملی توافق شده بود و این توافق منتفی شد، خاطرنشان کرد: این گمانه‌زنی رسانه‌ها بوده و ما توافقی با برانکو نداشتیم.

وی در رابطه با مشکلات پرداختی مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی یادآور شد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و باید از سخنگوی فدراسیون جویا شوید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر