کد خبر: 7756
A

تبریز میزبان رقابت های والیبال نشسته باشگاه های جهان در سال 2017

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اعلام کرد: پنجمین دوره رقابت های والیبال نشسته قهرمانی باشگاه های جهان در سال 2017 در ایران و به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

تبریز میزبان رقابت های والیبال نشسته باشگاه های جهان در سال 2017

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، این رقابت ها 11 تا 16 اردیبهشت سال 96 در شهر تبریز برگزار خواهد شد.
«هادی رضایی» که از سوی فدراسیون به عنوان مسئول برگزاری جام باشگاه های جهان انتخاب شده است در این خصوص گفت: «محمود خسروی وفا» رئیس فدراسیون در حاشیه برگزاری مسابقات جام بین قاره ای در چین با رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال و مسئول مسابقات مذاکراتی را برای گرفتن میزبانی جام باشگاه های جهان انجام داد و به دلیل سابقه خوبی که ایران در این رشته دارد طی تفاهم نامه ای، میزبانی مسابقات به ایران واگذار شد.
وی اظهار داشت: پس از پذیرش میزبانی ایران، فراخوانی به کلیه ی هیات های استانی و باشگاه های فعال در والیبال نشسته ارسال شد و در نهایت باشگاه گسترش فولاد تبریز در مهلت مقرر نسبت به پذیرش این میزبانی اعلام آمادگی کرد.
رضایی ادامه داد: در چهار دور گذشته ذوب آهن اصفهان برای سه دوره و تیم پگاه تهران برای یک دوره قهرمان این رقابت ها شدند. پس از بازی های پارالمپیک، رقابت های باشگاه های جهان یکی از پر اهمیت ترین رویدادهای والیبال نشسته در دنیا محسوب می شود و میزبانی این مسابقات که زیر نظر سازمان جهانی پاراوالیبال، داوران بین المللی و رسانه ها برگزار می شود، امتیاز خوبی برای والیبال نشسته کشورمان است.
رضایی اعلام کرد: در سال 2017 دوره های بین المللی کلاس بندی، داوری و مربی گری نیز به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر