کد خبر: 77761
A

انتقاد تند محمد دادکان از وزارت ورزش و تیم مذاکره کننده با AFC/ برایتان تره هم خرد نمی‌کنند!

نباید همه چیز را در خفا و با دروغ پیش برد، مصاحبه وزیر که گفت امنیت نداریم و بازی پرسپولیس با تراکتور را لغو کرد برای مردم پخش کنید.

انتقاد تند محمد دادکان از وزارت ورزش و تیم مذاکره کننده با AFC/ برایتان تره هم خرد نمی‌کنند!

به گزارش دیده بان ایران؛ ریاست سابق فدراسیون فوتبال با انتقاد تند از وزارت ورزش و مدیران عامل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جلسه ای که در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم هیچ دستاوردی برای ما نداشت، از کدام پیروزی حرف می زنند وقتی AFC برایشان تره هم خرد نمی کند! 

محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مصاحبه با "رادیو تهران" تیم مذاکره کننده با AFC را مورد انتقاد قرار داد و گفت: هر قوم و مملکتی را دو چیز بر زمین می کوبد، دروغ و افراد نالایق!. ما با دروغ سازگاریم یا راستی ها؟ اگر بخواهیم ماله بکشیم درواقع جامعه را ازبین برده ایم. تا دو روز قبل که می گفتند حیثیت و شرف ملی اما امروز می گویند ما پیروز شدیم، مردم را چه فرض کرده اند؟ جلسه ای که برگزار شد با حضور دبیرکل فوتبال آسیا بوده است. من عضو AFC هستم و هنوز در جریان خبرهایش قرار دارم، شما با دبیرکل قرار داشتید! مگر دبیرکل کاری از دستش برمی آید؟ آیا شما به عنوان مدیران عامل باشگاه های ملی هنوز وظایف دبیرکل را نمی دانید؟ دبیرکل نمی تواند بگوید به شما میزبانی می دهم یا خیر. او درخواست ها و حرف های شما را یادداشت می کند و به اطلاع مقامات بالادستی می رساند، شما در چه پیروز شده اید؟ باید در خارج از ایران بازی کنید و وزیر ورزش هم مصاحبه می کند. دقیقا در چه چیزی پیروز شدید؟

دادکان ادامه داد: جامعه ای دچار فساد می شود که فکر می کنند آدم های فاسدش زیاد شده اند درحالی که آدم های خوبش صحبت نمی کنند، اجازه دهید تا کارشناسان صحبت کنند. شما فیلم های مصاحبه هایشان را ببینید و مقایسه کنید که قبلا چه گفتند و الان چه می گویند. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس صحبت های خود ما تصمیم به گرفتن میزبانی ایران گرفت، خود وزیر ورزش قبلا مصاحبه کرد و 5 هفته از مسابقات لیگ را به دلیل نداشتن امنیت متوقف کرد. مسئولان فوتبال آسیا هم همه اخبار را می بینند و شما ناامنی را اعلام کردید، پس شما ها باید پاسخگو باشید نه کنفدراسیون! نباید همه چیز را در خفا و با دروغ پیش برد، مصاحبه وزیر که گفت امنیت نداریم و بازی پرسپولیس با تراکتور را لغو کرد برای مردم پخش کنید. جلسه AFC باحضور محمد دادکان

محمد دادکان در مورد مهاجرت قهرمانان ملی هم عنوان کرد: هنگامی که یکی از قهرمانان ملی از کشور می ورد و پناهنده می شود مسئولان ورزش کشور می گویند بگذارید برود و او هم مانند بقیه است. آیا یک قهرمان ملی مانند فرد معمولی است؟ این حرفم را با سند و صداقت می گویم، شما ها یک ورزشکار را می تراشید و وادار می کنید تا راجب ورزشکاری که رفته بگوید او دروغ گو بوده و وطن فروش است! نه خیر چنین چیزی نیست. امسال 38 ورزشکار دوپینگی و 20 ورزشکار پناهنده داشتیم، همیشه هم بگوییم اینها مهاجر هستند و بروند و فقط تو بمانی؟ حق را باید به جوان 20 ساله داد و راهش را هموار کرد که بماند، همه بروند و تو بمانی؟

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر