کد خبر: 78054
A

استراماچونی : دلم نمی خواست از استقلال بروم اما به دلیل مسائل سیاسی مجبور به رفتن شدم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال بار دیگر تاکید کرد مسائل سیاسی نه ورزشی در خارج از مستطیل سبز در تصمیمش برای رفتن از ایران تاثیرگذار بوده است.

استراماچونی : دلم نمی خواست از استقلال بروم اما به دلیل مسائل سیاسی مجبور به رفتن شدم

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت mondoudinese، آندره‌آ استراماچونی که در نیم فصل نخست هدایت تیم استقلال را بر عهده داشت و با این تیم نتایج خوبی به دست آورد، در نهایت پس از ماجرایی دو هفته‌اتی از جمع آبی پوان جدا شد و به کشورش بازگشت. 

این مربی ایتالیایی درباره شرایط تیم اودینزه و البته تیم آخر خود در امر مربیگری یعنی استقلال به صحبت پرداخت. او درباره دوران کوتاه حضورش در تیم استقلال گفت: از نظر فوتبالی عملکرد ما در استقلال خوب بود. ما بعد از چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر تیم یکی مانده به آخر در جدول لیگ بودیم و تنها ۲ امتیاز داشتیم ولی در نهایت توانستیم با کسب ۱۰ برد پیاپی، بهترین خط حمله لیگ برتر را داشته باشیم.

ویی ادامه داد: بعد از رفتن ما از استقلال، هواداران به خیابان ها آمدند و اعتراض کردند و در نهایت منجر به استعفای کسی شد که حقوق‌ها را پرداخت نمی‌کرد (امیر حسین فتحی). من به دوران حضورم در استقلال می‌بالم. البته ترک کردن تیمی که در بالای جدول قرار دارد ناراحت کننده بود. با این حال اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال رخ داد که من دوست ندارم زیاد درباره آنها صحبت کنم چون این اتفاقات بیشتر به سیاست نزدیک است تا فوتبال. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر