کد خبر: 78110
A

عرفان روحانی کیست؟/ فرهاد مجیدی ستاره جدید استقلال را از لیگ یک انتخاب کرد؛ سورپرایز بزرگ در دربی؟

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان از بازیکنی در تیم امید استقلال گفت که چشمش را گرفته است:«بازی دوستانه‌ای با امیدهای تیم داشتیم و من از بازی یک مدافع خوشم آمد و خواستم که با بزرگ‌سالان تمرین کند زیرا آینده خوبی دارد اما متأسفانه باشگاه کم‌کاری کرد و قرارداد او را ثبت نکرد تا عرفان روحانی نتواند در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان کنار تیم حضورداشته باشد.» اولین و تنها بازی تدارکاتی استقلال فرهاد مجیدی مقابل امیدهای باشگاه 26دی در زمین مجموعه وزشی انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد. عرفان روحانی در نیمه اول برای امیدها بازی کرد. در نیم نخست که روحانی مقابل استقلالی‌ها قرار گرفت، شاگردان رضا حسن‌زاده فقط یک گل دریافت کردند که زننده آن‌هم ارسلان مطهری در دقیقه 22 بازی بود. فرهاد در نیمه دوم روحانی به تیم بزرگ‌سالان اضافه شد. جالب اینکه عرفان تنها بازیکن تیم امید بود که چشم مجیدی را گرفت تا او را به تین اصلی بیاورد. امیدها بدون این بازیکن در نیمه دوم 5 گل دیگر دریافت کردند. البته حضور روحانی در تیم اصلی چندان طولانی نبود و در دقیقه 65 مجیدی تصمیم گرفت تا شیخ دیاباته را به‌جای او راهی میدان کند.

عرفان روحانی کیست؟/ فرهاد مجیدی ستاره جدید استقلال را از لیگ یک انتخاب کرد؛ سورپرایز بزرگ در دربی؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان از بازیکنی در تیم امید استقلال گفت که چشمش را گرفته است:«بازی دوستانه‌ای با امیدهای تیم داشتیم و من از بازی یک مدافع خوشم آمد و خواستم که با بزرگ‌سالان تمرین کند زیرا آینده خوبی دارد اما متأسفانه باشگاه کم‌کاری کرد و قرارداد او را ثبت نکرد تا عرفان روحانی نتواند در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان کنار تیم حضورداشته باشد.»

 

اولین و تنها بازی تدارکاتی استقلال فرهاد مجیدی مقابل امیدهای باشگاه  26دی در زمین مجموعه وزشی انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد. عرفان روحانی در نیمه اول برای امیدها بازی کرد. در نیم نخست که روحانی مقابل استقلالی‌ها قرار گرفت، شاگردان رضا حسن‌زاده فقط یک گل دریافت کردند که زننده آن‌هم ارسلان مطهری در دقیقه 22 بازی بود. فرهاد در نیمه دوم روحانی به تیم بزرگ‌سالان اضافه شد. جالب اینکه عرفان تنها بازیکن تیم امید بود که چشم مجیدی را گرفت تا او را به تین اصلی بیاورد. امیدها بدون این بازیکن در نیمه دوم 5 گل دیگر دریافت کردند. البته حضور روحانی در تیم اصلی چندان طولانی نبود و در دقیقه 65 مجیدی تصمیم گرفت تا شیخ دیاباته را به‌جای او راهی میدان کند.

 

حالا به نظرمی رسد همین 65 دقیقه برای مجیدی کافی بود تا این مدافع جوان را که در جوانان و امیدهای استقلال رشد کرده است را ببیند و بپسندد. بعدازاین بازی رضا حسن‌زاده سرمربی امیدهای استقلال هم اعلام کرد که قرار است این بازیکن با بزرگ‌سالان تمرین کند:« در همین تیم امید ما چند بازیکن داریم که از سطح امیدها بالاتر بازی می‌کنند و چند نفر از آن‌ها موردتوجه تیم بزرگ‌سالان قرار دارند. نفراتی مثل محمدرضا داوری، آرش داجیلری، عارف غلامپور، محمد به آفرین، محمد عابدی و به‌خصوص عرفان روحانی که این آخری از فردا با تیم بزرگ‌سالان تمرین می‌کند.»

 

از صحبت‌های فرهاد مجیدی مشخص می‌شود که مدیران باشگاه درثبت قرارداد عرفان روحانی کوتاهی کرده‌اند تا مجیدی در نیم‌فصل دوم نتواند در صورت نیاز از وجود این مدافع جوان در ترکیب یا روی نیمکت تیمش بهره ببرد. روحانی فقط تا 31 فروردین هم با امیدهای استقلال قرارداد دارد. عرفان شماره 44 تیم امید استقلال را می‌پوشد. اطلاعات و مشخصات چندانی درباره این مدافع وجود ندارد. روحانی به‌تازگی به اردوی 26 نفره تیم ملی جوانان دعوت‌شده است. در سال‌های اخیر پدیده‌هایی چون مجید حسینی وامید نورافکن از تیم‌های پایه به تیم اصلی استقلال و تیم ملی رسیدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر