کد خبر: 78356
A

آقای تاج مربی نجیب شما ۸۴ میلیارد تومان از ایران غرامت می خواهد؟/ قرارداد ۸ میلیون یورویی با ویلمتوس امضا کردید و به مردم" دروغ " گفتید!

هفته گذشته بود که خبر رسید مربی بلژیکی شکایتی 6 میلیون یورویی از ایران به فیفا برده و خواهان گرفت تمام پول قرارداد و دستیارانش است. این خبر ثابت کرد تمام اخبار رسانه‌ها درباره قرارداد 8 میلیون یورویی ویلموتس و کادرش برای سه سال با ایران واقعیت داشته است. اما شکایت این مربی بیش از هر چیز همه را یاد جمله معروف مهدی تاج درباره ویلموتس انداخت. او امسال در مصاحبه ای گفت: «آقای ویلموتس قراردادی با ما دارد و ما هم گاهی از نجابت ایشان خجالت می‌کشیم. اگر گزینه های دیگری بودند تا پول نمی‌گرفتند شاید کار نمی‌کردند اما ویلموتس می‌گوید من می‌دانم شما مشکلات دارید و تلاش می‌کنید.» بعد از شکایت 6 میلیون یورویی ویلموتس و دستیارانش باید از مهدی تاج پرسید؛ رئیس سابق چه خبر از مربی نجیب تان؟

آقای تاج  مربی نجیب شما ۸۴ میلیارد تومان از ایران غرامت می خواهد؟/ قرارداد ۸ میلیون یورویی با ویلمتوس امضا کردید و به مردم" دروغ " گفتید!

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ مهدی تاج هر چند این روزها استعفا داده و از فدراسیون فوتبال رفته ولی همچنان پیگیر اتفاقات و تصمیمات فوتبال است. اعضای هیات رئیسه رابطه بسیار نزدیکی با او دارند و طبیعی است با توجه به تجربه‌اش به ویژه در انتخاب ویلموتس، از او مشورت بگیرند. هفته گذشته بود که خبر رسید این مربی بلژیکی شکایتی 6 میلیون یورویی از ایران به فیفا برده و خواهان گرفتن تمام پول قرارداد خود و دستیارانش است. بماند که این خبر ثابت کرد تمام اخبار رسانه‌ها درباره قرارداد 8 میلیون یورویی ویلموتس و کادرش برای سه سال با ایران واقعیت داشته است. اما شکایت این مربی بیش از هر چیز همه را یاد جمله معروف مهدی تاج درباره ویلموتس انداخت. او امسال در مصاحبه ای گفت: «آقای ویلموتس قراردادی با ما دارد و ما هم گاهی از نجابت ایشان خجالت می‌کشیم. اگر گزینه های دیگری بودند تا پول نمی‌گرفتند شاید کار نمی‌کردند اما ویلموتس می‌گوید من می‌دانم شما مشکلات دارید و تلاش می‌کنید.»

بعد از شکایت 6 میلیون یورویی ویلموتس و دستیارانش باید از مهدی تاج پرسید؛ رئیس چه خبر از مربی نجیب؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر