کد خبر: 7956
A

ستاره تیم ملی زیر فشار!

یکی از هافبک های مورد علاقه کی روش روزهای خوبی را سپری نمی کند.

ستاره تیم ملی زیر فشار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود شجاعی که بیش از 10 سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و یکی از مهره های مورد علاقه کی روش به شمار می رود، این روزها به دلیل مصاحبه عجیبی که انجام داده در شرایط خوبی به سر نمی برد. 

بعد از احضار مسعود شجاعی به کمیته اخلاق فدراسیون حالا صحبت از احضار او به دادسرا نیز توسط برخی از روزنامه ها مطرح شده و به نظر می رسد با این وضعیت او ممکن است از حضور در تیم ملی محروم شود. 

باید دید که شجاعی بعد از عزیمت به ایران چه واکنشی در قبال انتقادات مطرح شده خواهد داشت و آیا فدراسیون هم فکری به حال او کرده یا خیر. 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • کاوه حسنی

    حقشه احساس سوپرمن بودن بهش دست داده بیچاره این حرفها به توچه مربوط تیم ملی به اندازه کافی درگیر حاشیه هست شما که اداتون میشه چرا براش حاشیه میسازین اقای شجاعی هیچ فکر نکردی میون این همه ادم چرا باتو مصاحبه کردن متاسفم برات که بزرگترتیمیو درکت اینهمه پایین اونها به منافع خودشون فکر میکنن وتو طعمه شدی به خیالت فقط تو فکر میکنی بقیه نفهمن نمیدونی جز راست نباید گفت هرراست نباید گفت ما مشکلاتمونو خودمون باروش خودمون حل میکنیم مشکلات ما ربطی به دیگران نداره اون هم کسانی که خائنانه درکنار صدام با ملت جنگیدن

ارسال نظر