کد خبر: 79854
A

وحید امیری: به خاطر کرونا با ترس و لرز وارد خانه می‌شوم/ از حالا خودمان را قهرمان نمی‌دانیم

وحید امیری در مورد تعطیلی لیگ برتر و شرایط تیم پرسپولیس در این روزها گفت: تمرینات ما با توجه به نامشخص بودن آغاز دوباره لیگ ادامه دارد چرا که هر زمان امکان دارد اعلام کنند که مسابقات لیگ آغاز خواهد شد و به همین دلیل با تصمیم مربیان تمرینات خوبی را انجام می دهیم.

وحید امیری: به خاطر کرونا با ترس و لرز وارد خانه می‌شوم/ از حالا خودمان را قهرمان نمی‌دانیم

به گزارش دیده بان ایران؛  وحید امیری بازیکن پرسپولیس ادامه داد: البته امیدوارم قبل از هر چیز، همه مردم در سلامت باشند. با این همه ما تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های کادرفنی را در تمرینات و بازی‌ها اجرا کنیم. امیدوارم که شرایط به گونه‌ای باشد که این روزهای سخت به خیر شود و سلامتی مردم در اولویت باشد.

بازیکن شماره ۱۹ تیم پرسپولیس در مورد ۱۰ امتیاز اختلاف این تیم با تیم دوم جدول و حاشیه امنیتی که در این روزها به وجود آمده و اینکه در این شرایط چقدر می‌توان پرسپولیس را قهرمان دانست تصریح کرد: در دو سالی که من در پرسپولیس بودم و قهرمان شدیم همیشه بازی‌های سخت داشتیم و هیچ بازی آسانی پیش روی ما نبود. به همین دلیل هیچ گاه حاشیه امنیت نداشتیم حتی زمانی که مشخص بود که قهرمان شدیم باز هم انتظارات هواداران از ما بالا بود و به همین خاطر با همه توان بازی می‌کردیم تا حداکثر امتیازات را بگیریم. الان هم شرایط به گونه‌ای است که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و نمی‌توانیم از حالا خود را قهرمان بدانیم. البته خوشبختانه با این ۱۰ امتیاز اختلاف، یک آرامش خاطر داریم اما این دلیل نمی‌شود که بازی‌ها را ساده بگیریم و خود را قهرمان بدانیم.

امیری در خصوص اینکه شباهت‌هایی بین وضعیت پرسپولیس در لیگ ایران و لیورپول در لیگ انگلیس وجود دارد و فکر می‌کند سرخپوشان تهرانی زودتر قهرمان ایران می‌شوند یا سرخپوشان بندر لیورپول در انگلیس افزود: با توجه به اتفاقاتی که در سراسر دنیا رخ داده هنوز مشخص نیست که بازی‌های لیگ ایران و انگلیس ادامه پیدا کند یا نه. نظر لطف مردم است که این مقایسه‌ها را انجام می‌دهند اما فکر می‌کنم لیورپول اختلاف خیلی فاحشی با تیم‌های پایین‌تر از خود دارد اما ما پرسپولیس هستیم و آنها لیورپول هستند. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. ما خودمان را با هیچ تیمی مقایسه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم پرچمی که بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر را بالا برده‎اند را بازهم بالا نگه داریم.

وی در خصوص اینکه پرچم پرسپولیس با زحمات کادر فنی و بازیکنان در این سال‌ها بالا نگه داشته شده اما در چند وقت اخیر اتهام‌هایی نظیر مهندسی نتایج لیگ و حمایت‌های پشت پرده از پرسپولیس از سوی برخی از باشگاه‌ها و مسئولان این تیم‌ها مطرح می‌شود و این موضوع توهین به زحمات مربیان و بازیکنان پرسپولیس به حساب می‌آید که در سرما و گرما برای موفقیت تلاش می‌کنند تصریح کرد: بیشتر کسانی که راجع به این مسائل صحبت می‌کنند پیشکسوتان فوتبال کشورمان هستند. آنها خیلی سال است که در فوتبال حضور دارند و شرایط آن را خیلی خوب می‌دانند. خیلی از بازیکنانی که سابقه خوبی هم دارند هم چنین مسائلی را مطرح می‌کنند اما من به شخصه انتظار ندارم که زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مربیان و بازیکنان پرسپولیس را اینگونه زیر سوال ببرند. به جرأت می‌توانم بگویم که زمان آقای برانکو هیچ تیمی مثل پرسپولیس تمرینات پرفشار انجام می داد. حالا با حضور کادر فنی جدید هم هیچ تیمی به اندازه ما تمرینات سنگین و پر فشار انجام نمی‌دهد. ما بیشتر از همه تیم‌ها تلاش می‌کنیم و فقط دوست دارم که هیچ‌گاه خودمان را در مقام قضاوت قرار ندهیم و سعی نکنیم که دیگران را قضاوت کنیم چون قضاوت کردن فقط کار خداست. امیدوارم کسانی که این را قضاوت انجام می‌دهند آرامش خاطر داشته باشند و با صراحت این حرف را زده باشند که خیالشان پیش وجدانشان و خدای بالای سر راحت باشد.

امیری خاطرنشان کرد: کسانی که قضاوت کرده‌اند مطمئن باشند که حتماً این اتفاق افتاده باشد اما من قاطعانه می‌گویم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. من به عنوان یک برادر کوچکتر از آنها خواهش می‌کنم زحمات و تلاش‌های ما را زیر سوال نبرند. ما خیلی تلاش می‌کنیم و به عشق هواداران پرسپولیس کار می‌کنیم چرا که هر جای ایران و دنیا که می‌رویم پرسپولیس هوادار دارد. ما فقط به عشق آنها تلاش می‌کنیم. همه کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند دوست و برادر ما هستند اما امیدوارم که ما را این طور قضاوت نکنند چون ما تلاش می‌کنیم و تلاش ما را زیر سوال نبرند.

امیری در خصوص درگیری مردم با ویروس کرونا که این روزها خیلی از مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند گفت: خوشبختانه هر جا که می رویم مردم بهداشت را مراعات می‌کنند و خودشان را با این شرایط وفق داده‌اند تا آسیبی به کسی نرسد. در این چند روز هر جایی که کار داشتم و رفتم دیدم که مردم خیلی خوب مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند. نیازی به توضیح من نیست اما به عنوان یک جزو کوچکی از ورزش کشور و باشگاه پرسپولیس از مردم درخواست می‌کنم که شرایط به وجود آمده را جدی بگیرند و به فکر سلامتی خود و خانواده‌های‌شان باشند. باور کنید هنوز که هیچ اتفاقی نیفتاده من با ترس و لرز وارد خانه می‌شوم و خدای نکرده اگر اتفاقی بیفتد قطعاً شرایط بدتر هم خواهد شد. امیدوارم که هرچه سریعتر این ویروس که نه تنها گریبان کشور ما بلکه گریبان کل دنیا را گرفته و آسایش را از ما سلب کرده هرچه زودتر از بین برود و آرامش به کشور برگردد./پرسپولیس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر