کد خبر: 80133
A

افشای مبلغ قرار داد ویلموتس توسط یک مقام رسمی؛ ۱۲۸ میلیارد تومان برای سه سال

از ابتدای دوران حضور ویلموتس در ایران، مبلغ قرارداد این مربی بلژیکی به یکی از بزرگ‌ترین موضوعات مورد علاقه رسانه‌ها تبدیل شده است. احسان قاضی‌زاده هاشمی ضمن صحبت درباره مبلغ قرارداد ویلموتس اعلام کرد که مبلغ قرارداد ویلموتس هشت میلیون یورو است.

افشای مبلغ قرار داد ویلموتس توسط یک مقام رسمی؛ ۱۲۸ میلیارد تومان برای سه سال

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  از ابتدای دوران حضور ویلموتس در ایران، مبلغ قرارداد این مربی بلژیکی به یکی از بزرگ‌ترین موضوعات مورد علاقه رسانه‌ها تبدیل شده است.

احسان قاضی‌زاده هاشمی نیمه‌شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی ضمن صحبت درباره مبلغ قرارداد ویلموتس اعلام کرد که مبلغ قرارداد ویلموتس هشت میلیون یورو است. این نماینده مجلس در صحبت‌های خود گفت: رقم این قرارداد در سال اول معادل سه میلیون یورو، در سال دوم معادل ۲/۵ و در سال سوم نیز معادل ۲/۵ میلیون یورو منعقد شده است که از این رقم تاکنون معادل ۲ میلیون یورو به صورت نقد و چمدانی و از مسیر دوبی به این مربی پرداخت شده است.

مارک ویلموتس در حال حاضر با شکایت از فدراسیون فوتبال خواستار دریافت باقی‌مانده مطالبات خود شده است و از طرف دیگر فدراسیون ادعا می‌کند که این مربی باید مقداری از مبلغی را که دریافت کرده است برگرداند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر