کد خبر: 8097
A

آرای انضباطی لیگ برتر فوتسال آقایان و فوتبال بانوان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در لیگ برتر فوتسال آقایان و فوتبال بانوان اعلام کرد.

آرای انضباطی لیگ برتر فوتسال آقایان و فوتبال بانوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص لیگ برتر فوتسال آقایان و فوتبال بانوان صادر کرد.

لیگ برتر فوتسال آقایان:
مسابقه تیم‌های طرح و توسعه الوند و یاسین پیشروی قم برگزار شد و از سوی رضا شوندی، تدارکات تیم طرح و توسعه الوند تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.

حاج ملکی، رئیس هیئت فوتبال شهر محمدیه قزوین نیز مرتکب تخلفاتی شد. وی به استناد بند پنج ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

مصطفی طیبی، بازیکن تیم طرح و توسعه الوند هم به دلیل رفتار ناشایست به توبیخ کتبی محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم طرح و توسعه الوند به دلیل رفتار ناشایست یکی از تماشاگرانش با بازیکن تیم خودی و ضرب و شتم وی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم‌های شهروند ساری و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و از سوی تماشاگران تیم شهروند ساری تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین بازی و حمله‌ور شدن به یکی از بازیکنان دانشگاه ازاد و مضروب کردن وی رخ داد. این تیم طبق ماده 79 به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لیگ برتر فوتبال بانوان:
*دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان برگزار شد. دغاغله، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

فاطمه مخدومی، بازیکن تیم ذوب‌آهن به دلیل بی احترامی به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

معصومه طهماسبی، بازیکن تیم استقلال خوزستان به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
گفتی است، نسیم شریفی، بازیکن تیم استقلال خوزستان به دلیل اهانت به داوری طبق ماده 66 آیین‌نامه انضباطی باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به مدت 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

برهمین اساس گلنوش خسروی، بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل تهدید داوران توسط بازیکنان تیم، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*سمیه شهبازی، سرمربی تیم آینده‌سازان میهن اصفهان به دلیل توهین به داور در دیدار تیمش مقابل شهرداری سیرجان، به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر