کد خبر: 8104
A

حمایت یاغی‌های فوتبال از مسعود شجاعی

- صحبت‌های مسعود شجاعی در چند روز گذشته حواشی زیادی به همراه داشته و چند بازیکن سابق تیم‌ملی از او حمایت کردند.

حمایت یاغی‌های فوتبال از مسعود شجاعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، صحبت های مسعود شجاعی باعث شد تا چند پیشکسوت فوتبال از او حمایت کنند. در این میان علی کریمی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا و ... افرادی بودند که از کاپیتان سوم تیم ملی حمایت کردند و پست هایی در اینستاگرام منتشر کردند.

خداداد عزیزی درباره حرف های شجاعی نوشت: «دوکلام بامسعود و اقایان: مسعودشجاعى عزیز و دوست داشتى یادت نرود اینجا فوتبال ایران است و گفتن حقایق تاوان دارد. اما اقایان یادمان نرود دست زدنها و هورا کشیدنهایمان را بخاطر تکنیک ناب مسعود در بازیهاى نه چندان دورتیم ملى ایران. اقایان کشیدن مسعود بپاى میز محاکمه بخاطر گفتن حقایق موجود درفساد در فوتبال ایران یعنى زدن مهر تأیید بر فساد در فوتبال یعنى سکوت. بجاى سکوت و تأیید کمى برخورد بافساد شایسته تر است اگرچه می پذیریم انتخاب مسعود درمورد شبکه اى که مسعود با ان مصاحبه کرده اشتباه وحرفه اى نبوده اما حرفهایش درست است.»

علی کریمی که همواره نسبت به مشکلات جامعه و مسائل اجتماعی بی تفاوت نبوده هم در اینستاگرام خودت نوشته:« مسعود از سر دلسوزى ، درد و دغدغه هاى موجود را بیان کرده!!؟ کاش کسى بود که پاسخگو مى بود!!!مسعود جان تو هم با ما بودى.»

مهدی مهدوی کیا بازیکن با اخلاق سال های نه چندان دور تیم ملی هم نوشت:« مسعود جان مانند اسمت شجاعی. اینها دردهای جامعه است بخصوص ورزش، باید از یه جایی درست بشه. دوستانت همه در کنارتند.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر