کد خبر: 81390
A

تکذیب پیشنهاد نجومی تراکتور به سیامک نعمتی

شنیده می‌شود باشگاه تراکتور به دنبال جذب سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس تهران است و حتی مدیران تیم تبریزی با این بازیکن در نیم فصل مذاکراتی داشتند، اما در نهایت نعمتی در جمع سرخپوشان پایتخت باقی ماند و به تبریز نرفت. اکنون هم خبر می‌رسد که باشگاه تراکتور پیشنهاد مالی خوبی به نعمتی داده است و همه تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن را در فصل بیستم جذب کند. ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور ضمن تکذیب این مطلب گفت: مگر فوتبالی وجود دارد که ما بخواهیم درباره بازیکنان فصل بعد هم صحبت کنیم.

تکذیب پیشنهاد نجومی تراکتور به سیامک نعمتی
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شنیده می‌شود باشگاه تراکتور به دنبال جذب سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس تهران است و حتی مدیران تیم تبریزی با این بازیکن در نیم فصل مذاکراتی داشتند، اما در نهایت نعمتی در جمع سرخپوشان پایتخت باقی ماند و به تبریز نرفت. اکنون هم خبر می‌رسد که باشگاه تراکتور پیشنهاد مالی خوبی به نعمتی داده است و همه تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن را در فصل بیستم جذب کند.
 

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور ضمن تکذیب این مطلب گفت: مگر فوتبالی وجود دارد که ما بخواهیم درباره بازیکنان فصل بعد هم صحبت کنیم.سیامک نعمتی بازیکن خوبی است، اما در حال حاضر صحبتی برای جذب این بازیکن و بازیکنان دیگر با باشگاه نداشتیم تا برای فصل بعد به خدمت بگیریم.

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر