کد خبر: 8153
A
قهرمان کاراته آسیا در گفت و گو با دیده بان ایران:

مصدومیتم رفع شده، در لیگ جهانی مسابقه می دهم/ مسئولان به قهرمانان کاراته کم لطفی کردند

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۱۶ گفت: با رفع مصدومیتم در لیگ جهانی پاریس شرکت خواهم کرد.

مصدومیتم رفع شده، در لیگ جهانی مسابقه می دهم/ مسئولان به قهرمانان کاراته کم لطفی کردند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران٬ رقابت های لیگ جهانی کاراته(کاراته وان) اوایل بهمن ماه آینده در شهر پاریس فرانسه آغاز خواهد شد.

 

« حمیده عباسعلی » در گفتگو‌ با خبرنگار  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، در مورد وضعیت فعلی خود خاطر نشان کرد: بعد از مسابقات جهانی اتریش، کمی مصدوم بودم. از این رو، مدتی استراحت کردم. اما چند روزی می شود تمریناتم را آغاز کرده ام.

وی افزود: برای حضور قدرتمندانه در لیگ جهانی فرانسه، برنامه ریزی کرده ام و در صورت بهبود کامل آسیب دیدگی ام، در این رقابت ها بر روی تاتامی خواهم رفت.

نایب قهرمان کاراته بانوان جهان در سال ۲۰۱۴ به صعود خود در رنکینگ فدراسیون جهانی اشاره کرد و یادآور شد: اخیرا از رتبه پنجم وزن ۶۸ کیلوگرم رنکینگ دنیا، به جایگاه سوم صعود کرده ام که امیدوارم با حضور در کاراته وان فرانسه و کسب بهترین نتایج، باز هم بتوانم رنکینگم در جهان را بهبود ببخشم.

عباسعلی درباره این که گفته می شود علاقه ای به شرکت در مسابقات کومیته تیمی ندارید، گفت: این حرف اصلا صحت ندارد و من هم علاقه ای به پاسخ دادن به آنها ندارم. در جواب این منتقدان فقط این را می گویم که بازی کردن یک کاراته کا در کومیته تیمی به نظر مربیان بستگی دارد.

قهرمان بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال ۲۰۱۴ در پایان، از مسئولان ورزش خواست به قهرمانان کاراته توجه بیشتری داشته باشند. وی در این ارتباط تصریح کرد: ملی پوشان کاراته ایران در رقابت های قهرمانی جهان در اتریش، بهترین نتیجه تاریخ کاراته کشورمان را کسب کردند. به همین جهت، انتظار ما این است که از مدال آوران حمایت کنند و نگذارند انگیزه های آنها برای افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان کم شود.

گفت و گو اکبر منتخبی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر