کد خبر: 8170
A
تا پایان بهمن ترکیب اصلی تیم مشخص می شود

صانعی: بازیکنان در مسابقه با روسیه تحت فشار بودند

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال درخصوص برگزاری دو دیدار دوستانه ملی پوشان با تیم دوم جهان گفت: از عملکرد بازیکنان راضی هستم چرا که ملی پوشان سعی کردند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

صانعی: بازیکنان در مسابقه با روسیه تحت فشار بودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: در مجموع دو بازی ملی پوشان عملکردشان مطلوب بود. با 20 بازیکن مقابل روسیه به میدان رفتیم. بازیکنانی که پس از 5 مرحله اردوی انتخابی در کنار یکدیگر قرار گرفته و فرصت هماهنگی ما برای بازیکنان سه جلسه تمرینی بود.

وی ادامه داد: در بازی اول و دوم از ترکیب متفاوتی استفاده کردیم تا بازیکنان را محک بزنیم. ما نیاز به بازیهایی داریم که بازیکنان را تحت فشار قرار دهد تا کادر فنی با ارزیابی آنها بتواند برترین ها را انتخاب کند. در مسابقه با روسیه ملی پوشان بسیار تحت فشار بودند که این امر به ما کمک بسزایی کرد. ضمن اینکه در بازی دوم شاهد اشتباهات فردی بیشتری از سوی بازیکنان بودیم و کادر فنی با ارزیابی نقاط ضعف و قوت تیم می تواند برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال در ادامه بیان کرد: فکر می کنم تا پایان بهمن ماه به ترکیب اصلی تیم برسیم و بازیکنان نهایی را انتخاب کنیم. قرار است در هر اردو با تیم های لیگ برتری و دسته اول بازی کنیم تا ملی پوشان مرتبا در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی در پایان درباره برگزاری بازی دوستانه برابر عراق گفت: از سرمربی تیم ملی فوتسال عراق خواستیم تا با تیم بزرگسالان خود به ایران بیایند تا ملی پوشان ما در شرایط سخت مسابقه دهند و محک بخورند. تجربه  و اعتماد به نفس کسب کنند تا در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذاریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر