کد خبر: 82097
A

سردار آزمون به «اتلتیکومادرید» می رود؟

یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد دو تیم سویا و اتلتیکو مادرید خواهان به خدمت گرفتن سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هستند.

سردار آزمون به «اتلتیکومادرید» می رود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه «estadiodeportivo» اسپانیا در گزارشی به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه سویا اسپانیا پرداخته و از گزینه‌های مدنظر این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرده است.

این روزنامه با قرار دادن عکس سردار آزمون روی جلد خود و اختصاص عکس و تیتر اول خود به این مهاجم ایرانی، در بخشی از گزارش خود آورده است: «گزینه دیگر مرتبط با سویا هم گران‌قیمت است. این بازیکن سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است که کل دوران حرفه‌ای فوتبالش را در روسیه و در تیم‌های روبین کازان و روستوف گذراند تا اینکه در ژانویه ۲۰۱۹ تیم زنیت روسیه با ۱۲ میلیون یورو با او تا سال ۲۰۲۲ قرارداد بست. طبق اعلام سایت 'Breakingnews' باشگاه زنیت با توجه به درخواست‌های زیادی که برای آزمون وجود دارد مبلغ ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو را برای فروش وی طلب می‌کند. باشگاه سویا هم در لیست پنج باشگاه علاقه مند به این مهاجم ۲۵ ساله است. آزمون در فصل جاری ۱۴ گل زده و ۷ پاس گل داده و سایت ترانسفرمارکت قیمتش را ۱۴.۵ میلیون یورو تخمین می‌زند.»

در ادامه این گزارش آمده است: «رقبای سویا برای جذب آزمون می‌توانند وستهام (انگلیس) اتلتیکو مادرید (اسپانیا)، فیورنتینا و ناپولی (ایتالیا) باشند که به نظر می‌رسد علاقه دارند سریع‌تر قرارداد با آزمون را امضا کنند.»

نشریه اسپانیایی حتی نام واسطه انتقال آزمون به سویا را هم «فالی رمضانی» عنوان کرده است که به طور دائم با «خاویر ریبالتا» مدیر اسپانیایی تیم زنیت روسیه در ارتباط بوده است./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر