کد خبر: 8222
A

حمایت علی دایی از رحمتی و شجاعی/جذامی نیستیم که با مردم عکس نگیریم/ کسی که دردها را گفته، متهم نکنیم

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران و گسترش فولاد، از مهدی رحمتی و مسعود شجاعی حمایت کرد.

حمایت علی دایی از رحمتی و شجاعی/جذامی نیستیم که با مردم عکس نگیریم/ کسی که دردها را گفته، متهم نکنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: کم کم به مراحل حساس نیم‌فصل نزدیک می‌شویم. قطعاً بازی سختی مقابل گسترش فولاد خواهیم داشت. این تیم نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و در دیدار قبلی برابر ذوب‌آهن به برتری رسیده است. تیم گسترش فولاد از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره‌مند است. در مجموع بازی حساسی برای ما خواهد بود و با توجه به شکست هفته قبل برابر فولاد خوزستان، همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.
وی افزود: ما در این دیدار تمام توان‌مان را به کار خواهیم گرفت تا جایگاه سوم را از دست ندهیم. متأسفانه در این دیدار دو الی سه بازیکن مصدوم و محروم داریم، ولی ان‌شاءالله برای پیروزی به زمین می‌رویم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه دفاع این تیم در دیدار گذشته مقابل فولاد عملکرد ضعیفی داشته و آیا راهکاری برای ترمیم خط دفاعی تیم خود دارد یا خیر عنوان کرد: این هفته روی ساختار دفاعی تیم‌مان کار کردیم نه تنها در خط دفاع بلکه ساختار دفاعی تیم ما باید درست شود. در هفته گذشته تمرینات زیادی را روی این مسئله انجام دادیم. ما بازیکنان خوبی در خط دفاع داریم و امیدواریم میانگین گل خورده تیم‌مان پایین بیاید.
دایی در ادامه درباره پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان تیم نفت تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم بهترین کیفیت کاری را داشته باشیم. در این مدت دو بار به تیم پول تزریق شده است. اکنون باید تشکر کنم که در این وضعیت اقتصادی بدی که وجود دارد مدیران باشگاه دو بار به بازیکنان پول داده‌اند.
وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا او در خیابان زمانی که می‌خواهد با طرفداری عکس بیاندازد به ظاهرش هم توجه می‌کند یا خیر، گفت: مطمئناً منظور شما از پرسیدن این سؤال اتفاقی است که برای مهدی رحمتی افتاده است. ما (مربیان و بازیکنان) وظیفه داریم با طرفداران‌مان عکس بگیریم. وقتی این عکس در کشور دیگر گرفته می‌شود بستگی به قانون آن کشور دارد و من نمی‌توانم به عنوان کسی که مردم دوستش دارند، عکس نگیرم. مگر ما جذامی هستیم که از دست مردم فرار کنیم؟! من اصلاً متوجه نمی‌شوم چرا این مسئله مطرح شده است. اگر این عکس در محیط بسته باشد حرف شما درست است، ولی این عکس در محیط باز بوده است و بازیکن هیچ گناهی ندارد. ما باید بیاییم با کسانی که این عکس‌ها را پخش می‌کنند، برخورد کنیم. ما خودمان هم اکنون وقتی جایی می‌رویم مردم به خاطر علاقه‌ای که به ما دارند با ما عکس می‌گیرند. ما در مملکت آنقدر مشکل داریم که این عکس گرفتن مهم نیست و این مسائل پیش پا افتاده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: مثل این می‌ماند که لیونل مسی با یک خانم محجبه عکس بگیرد و بعد او را جریمه کنند! همین مسئله درباره شجاعی هم صدق می‌کند شجاعی دردها را گفته است و ما باید دردها را برطرف کنیم نه اینکه کسی که حرف زده را متهم کنیم. ما در مملکت اسلامی زندگی می‌کنیم و مردم حق حرف زدن دارند. متأسفانه برخی‌ها سرشان را زیر برف کرده‌اند و این چیزها را نمی‌بینند. من خودم در همین تهران جاهایی رفته‌ام که باور نمی‌شد در تهران چنین وضعیتی باشد. ما باید کلی‌تر و ملی‌تر فکر کنیم. نباید با زور و فشار بخواهیم مسائل را پاک کنیم. ما نباید مدام مشکلات را ببینیم. یکی عکس گرفته است، حالا به کمیته اخلاق چه ربطی دارد؟! مگر دین ما می‌گوید که در زندگی شخصی افراد کنکاش کنید؟! اگر در زندگی خیلی‌ها کنکاش شود، ممکن است خیلی چیزها دربیاید.
دایی در ادامه تصریح کرد: من خودم مربی و هم بازی رحمتی بودم و دیدم که سجاده‌اش همیشه جلویش پهن است. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه درباره صحبت شجاعی و رحمتی موضع بگیریم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما خودتان زمانی که در تیم بایرن حضور داشتید در یک تبلیغ به دلیل تناقض با قانون ایران شرکت نکردید گفت: من هم به احترام قانون کشورم و هم به خاطر عقاید خودم بود که در آن تبلیغ شرکت نکردم چیزی مخالف عقاید من باشد انجام نمی‌دهم مگر دین داشتن به حجاب است. حجاب دین را کامل می‌کند و این نباید یادمان برود. اینجا فوتبال است و باید حریمش را حفظ کنیم فوتبال را نباید با چیزهای دیگر اشتباه بگیریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر