کد خبر: 82238
A

محسن خلیلی دیگر به پرسپولیس بر نمی گردد

چند روزی است که در فضای مجازی این شایعه مطرح شده که محسن خلیلی، سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازگشت به پرسپولیس است. با توجه به ارتباط خوبی که بین محسن خلیلی و مهرداد هاشمی عضو هیئت مدیره پرسپولیس وجود دارد، شنیده می‌شود که احتمال بازگشت خلیلی به پرسپولیس آن‌ هم در پست مدیر تیم وجود دارد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که با وجود ارتباط خوب خلیلی و هاشمی، اما فعلا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت آقای‌گل سابق پرسپولیسی‌ها به عنوان مدیر به این تیم وجود ندارد.

محسن خلیلی دیگر به پرسپولیس بر نمی گردد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ چند روزی است که در فضای مجازی این شایعه مطرح شده که محسن خلیلی، سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازگشت به پرسپولیس است.

با توجه به ارتباط خوبی که بین محسن خلیلی و مهرداد هاشمی عضو هیئت مدیره پرسپولیس وجود دارد، شنیده می‌شود که احتمال بازگشت خلیلی به پرسپولیس آن‌ هم در پست مدیر تیم وجود دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که با وجود ارتباط خوب خلیلی و هاشمی، اما فعلا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت آقای‌گل سابق پرسپولیسی‌ها به عنوان مدیر به این تیم وجود ندارد. مدیران باشگاه معتقد هستند که تغییرات زیاد فعلا در پرسپولیس جواب نمی‌دهد و به همین منظور بازگشت خلیلی به این باشگاه صحت ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر