کد خبر: 82254
A

مخالفت فیفا با آغاز مسابقات فوتبال در ایران ؛ فعلا صبر کنید

با وجود حرف ها و اخبار مختلفی که در رابطه با آغاز رقابت های فوتبال در ایران شنیده می شود اما هنوز هیچ چیزی در این رابطه مشخص نیست و همه چیز بستگی به نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد.

مخالفت فیفا با آغاز مسابقات فوتبال در ایران ؛ فعلا صبر کنید

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برخی از باشگاه ها به بازیکنانشان برای آغاز تمرینات باشگاهی در پانزدهم اردیبهشت ماه آماده باش داده اند اما دبیرکل فدراسیون فوتبال دیشب در برنامه فوتبال برتر تاکید کرد که فدراسیون و سازمان لیگ در انتظار اعلام مراجع بالادست همچون فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و ستاد مقابله با کرونا هستند.

 

مهدی محمدنبی در این رابطه گفت:" فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد نظراتی دارند ضمن اینکه ستاد مبارزه با کرونا که تولیت آن برعهده فدراسیون پزشکی ورزشی است نیز باید مجوز لازم را صادر کند. در این شرایط است که هیات رئیسه سازمان لیگ می تواند روی شرایط بحث و بررسی انجام دهد."

 

اماحرف های دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال دیشب به گونه ای بود که نشان می داد فدراسیون تمایل به ادامه برگزاری مسابقات دارد هرچند آن ها همانطور که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا توصیه کرده اند باید صبر کنند و منتظر تصمیمات مراجع بالادستی باشند.

 

البته کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاداتی درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته که این موضوع در هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح شده و باید نتیجه را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستد. نبی همچنین خبر داد که مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز قرار است در مهر و آبان سال 99 برگزار شود و ایران نیز در سه بازی از حریفانش میزبانی خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر