کد خبر: 83509
A

حسن روشن: بنایی می‌کنم و وقت پیگیری اخبار استقلال را ندارم

پیشکسوت استقلال در خصوص دریافت حقوق میلیونی مدیران در این باشگاه واکنش نشان داد.

حسن روشن: بنایی می‌کنم و وقت پیگیری اخبار استقلال را ندارم

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روشن پیشکسوت استقلال که همواره به صراحت لهجه مشهور است، اعتقاد دارد افشای اسناد باشگاه استقلال در رسانه‌ها اتفاق خوبی است زیرا باعث می‌شود مردم از خیلی از اتفاقات باخبر شوند و برخی مدیران به سادگی نتوانند روی کارها و ناکارآمدی خود سرپوش بگذارند. پیشکسوت جنجالی آبی‌ها اینبار هم با صداقت خود یک گفتگوی جذاب داشت که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید.

از شرایط استقلال خبر دارید؟

حقیقتش را بخواهید استقلال را پیگیری نمی‌کنم. این قدر بیکار نیستم که ببینم در تیم چه خبر است. در حال حاضر در شمال بنایی می‌کنم البته در خانه خودم را نیز قرنطینه کردم و حتی وقت نکردم اصلاح کنم و پیگیر استقلال نیستم.

حالا شما استقلال را پیگیری نمی‌کنید اما بازیکنان این تیم علیه مدیریت بیانیه دادند؟

وای به حال باشگاهی که بازیکنانش علیه مدیرعامل بیانیه می‌دهند ما هم در جوانی وقتی پول‌مان را نمی‌گرفتیم ناراحت می‌شدیم اما از این کارها نمی‌کردیم البته فکر می‌کنم وزیر در این بین بیشتر از هر کس دیگری مقصر است. همیشه می‌رود نفراتی را می‌آورد که متخصص آوردن بدهی و ایجاد مشکلات برای باشگاه هستند.

سوژه روز استقلال دریافت حقوق میلیونی مدیران است در این باره چه نظری دارید؟

خیلی خوب است که مدیران حقوق بالا دریافت می‌کنند. من همیشه در جلسه‌ای که پیش وزیر بودم به خود ایشان هم گفتم آوردن مدیران مجانی هیچ فایده‌ای ندارد. اتفاقا باید مدیران پول بگیرند تا بتوانی آنها را سوال و جواب کنید و درباره عملکردشان بازخواست شوند و توضیح دهند.

اما ظاهرا سعادتمند درخواست حقوق 15 میلیون تومانی کرده است؟

خدا پدر و مادر رییس جمهور را بیامرزد که یارانه 45 تومانی می‌دهد حداقل با همین پول خیلی‌ها مشکل‌شان حل می‌شود. دوستان اما به نظر می‌رسد در مدیریت استقلال به این مبالغ راضی نیستند و پول بیشتری نیاز دارند. فقط مشخص نیست چرا دولت به مردم یارانه 45هزار تومانی می‌دهد و آنها باید مشکل‌شان را حل کنند اما این آقایان انگار دخل و خرج بیشتری دارند که باید ماهی اینقدر فقط از باشگاه بگیرند.

چندی پیش شنیدیم که شما که بازیکن ملی و سابقه حضور در جام جهانی بودید اما با مترو تردد می‌کنید.

بله، من با مترو تردد می‌کنم یک ماشین مدل 1975 است دارم که 44 سال پیش در بازی مقابل پرسپولیس آن را هدیه گرفتم. شاید باورتان نشود این ماشین حتی معاینه هم دارد. حالا این مسائل را بیخیال شوید. ما که تمام تلاش‌مان را کردیم چه در دوره بازی و چه بعد از آن باری روی دوش باشگاه نباشیم و بیشتر کمک کنیم و امیدوارم افرادی که اکنون در باشگاه استقلال حضور دارند بتوانند این باشگاه را درست کنند.

این روزها اسناد و مدارک باشگاه استقلال هم در اختیار رسانه‌ها است و باعث ناراحتی هواداران و خصوصا مدیران نیز شده است. نظر شما در اینباره چیست؟

من کاملا موافق هستم. اتفاقاخیلی اتفاق خوبی است زیرا که مردم می‌فهمند در این باشگاه‌ها چه خبر است و چه کسی کار درست را انجام می‌دهد و چه کسی ناکارآمد و چه بلایی سر باشگاه می‌آید. 

شما منتقد فتح‌اله‌زاده بودید. مدیری که چندی پیش وارد باشگاه شد اما خیلی زود از سمت سرپرستی کنار رفت. 

من منتقد شخصی هیچ کسی نیستم شما تاکنون دیده‌اید یک کلمه راجع به قلعه‌نویی حرف بزنم؟ من به اعمال افراد اعتراض دارم .همیشه گفتم فتح‌اله‌زاده در خیلی از کارها اشتباهاتی انجام می‌داد اما باز هم می‌گویم خدا پدرش را بیامرزد حداقل چهار کار را انجام داد اما برخی دوستان با هیچ پشتوانه مدیریت ورزشی و تصمیم گیری درست در کار قبلی، مسوولیت یک باشگاه بزرگ و تاریخی را به میلیون هوادار برعهده می‌گیرند و با اعتمادبنفس بالا کار را به بدترین شکل ممکن دنبال می‌کنند.

تکلیف لیگ هم همچنان مشخص است و به نظرتان اگر لیگ ناتمام شود چه تیمی باید به عنوان قهرمانی  مشخص گردد؟

اگر قرار است لیگ برگزار نشود قهرمان هم نباید تیمی را اعلام کند. حتی تیم‌ها به دسته پایین هم نباید بروند باید آن را از اول شروع کنند. لیگ زمانی به پایان می‌رسد و قهرمان و دیگر اتفاقات آن مشخص می‌شود که طبق پروسه آن تمام بازی‌ها تمام شود. 

منبع: ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر