کد خبر: 8376
A
فقط امید ابراهیمی با تعصب بازی می‌کرد

حسن زاده: منصوریان کی می‌خواهد تیم را درست کند؟/ بازیکنان استقلال حرف اضافه نزنند

پیشکسوت استقلال با انتقاد از بازی برخی بازیکنان این تیم گفت که شکست برای آبی‌های پایتخت در حال تبدیل شدن به یک عادت است.

حسن زاده: منصوریان کی می‌خواهد تیم را درست کند؟/ بازیکنان استقلال حرف اضافه نزنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا حسن‌زاده درباره مصاف استقلال و تراکتورسازی که با برتری دو بر یک تیم تبریزی به پایان رسید گفت: بازی بدی را شاهد نبودیم و به نظرم پیروزی حق تراکتورسازی بود و این تیم بهتر از استقلال بازی کرد. هافبک‌های تراکتورسازی با پاس‌هایشان موقعیت‌های خوبی برای مهاجمان این تیم ایجاد می‌کردند ولی هافبک های استقلال توانایی این کار را نداشتند و در نهایت مدافعان استقلال به بازی مستقیم روی آوردند. اگر اخباری آن اشتباه را نمی‌کرد، شاید استقلال اصلا گل نمی‌زد. من هنوز نمی‌توانم باور کنم که در گل نخست چرا هیچکدام از مدافعان استقلال سمت حاتمی نبودند. مگر نمی‌دانستند او قدرت سرزنی بالایی دارد؟

او افزود: تیم تراکتورسازی راحت جاگیری می‌کرد و با پاسکاری در نقابل مختلف زمین، بازی را می‌گرداند. نمی‌دانم پس چه زمانی می‌خواهد این اتفاق برای استقلال رخ دهد؟ آنچه در استقلال نبود، خواستن برای بردن بود. ظاهرا برای استقلالی‌ها باخت اهمیتی نداشت. متاسفانه باخت برای استقلالی‌ها تبدیل به یک عادت شده و اگر این مسئله ادامه یابد دیگر هیچ کاری نمی‌توان کرد. بازیکن باید صفر و صدش معلوم باشد. چرا یک بازیکن مثل جابر انصاری در یک بازی خوب است و در یک بازی انقدر ضعیف؟ این همه نوسان در برخی بازیکنان استقلال، باعث سردرگمی کادرفنی این تیم شده است.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: شاید گلی که تراکتورسازی خورد، باعث انگیزه آنها شد. ۱۳ هفته از لیگ گذشته و نمی‌توان گفت با گذر زمان هماهنگی در استقلال دیده می‌شود. باید مشخص شود چرا استقلال اینقدر ناهماهنگ است. استقلال بی برنامه است. ما در بازی استقلال و تراکتورسازی فقط امید ابراهیمی را می‌دیدیم که حرص و جوش می‌خورد و همه کار برای تیم می‌کند. داد می‌زند و تکل می‌رود. تلاش می‌کند و تعصب دارد. سایرین چه کار می کردند؟ مدافعان استقلال دوتا تکل نزدند تا شورتشان رنگ چمن بگیرد. چقدر ما باید حرص و جوش بخوریم؟

وی ادامه داد: دلم برای هواداران می‌سوزد. اصلا برای برخی بازیکنان استقلال اهمیتی نداشت که دارند شکست می‌خورند. انگار برخی بازیکنان استقلال داشتند به تراکتوری‌ها می‌گفتند دستتان درد نکند تا اینجا آمدید. چرا دست خالی می‌خواهید بروید؟ این سه امتیاز را با خودتان ببرید. من فقط امیدوارم بازیکنان استقلال حرف اضافه در رسانه‌ها نزنند. منصوریان همه چیز به این‌ها داده است. البته من از خود منصوریان هم ناراحتم. من از او می‌خواهم که عصبانیت خودش را نشان دهد. او چه کار می‌کند؟ کی می‌خواهد تیم را درست کند؟ چرا خود و تیمش را تکان نمی‌دهد؟

حسن زاده در پایان گفت: وقتی استقلال تحت فشار است، هیچ کاری بلد نیست انجام دهد. متاسفانه این چیزهایی که می‌گویم واقعیت است. امیدوارم در بازی‌های بعدی استقلال شاهد این روند نباشیم. مدافعان استقلال را هم به قرآن قسم می‌دهم که حداقل دوتا تکل بزنند تا رنگ شورتشان به رنگ چمن دربیاید و ما فکر کنیم که آنها واقعا تلاش می‌کنند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر