کد خبر: 84417
A

«سردار آزمون» سومین بازیکن ارزشمند آسیایی در جهان

از دید یک سایت خارجی مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ جزو ارزشمندترین بازیکنان آسیایی در جهان فوتبال به شمار می‌رود.

«سردار آزمون» سومین بازیکن ارزشمند آسیایی در جهان

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت «اسپورتس‌کیدا» هند در گزارشی با اشاره به اینکه برخی از بهترین استعداد‌های جهان فوتبال در چند دهه اخیر از قاره آسیا پدیدار شده‌اند، به معرفی ۱۰ بازیکن ارزشمند کنونی قاره کهن پرداخته که در این بین نام سردار آزمون در رده سوم ارزشمندترین بازیکنان قاره آسیا دیده می‌شود.

این سایت در گزارش خود با اشاره به ارزش ۱۴.۵ میلیون یورویی مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ نوشته است: «سردار آزمون پس از علیرضا جهانبخش، بال تیم فوتبال برایتون، گرانقیمت‌ترین بازیکن ایرانی به حساب می‌آید. وقتی در سال ۲۰۱۴ نام سردار بر سر زبان‌ها افتاد، از او به عنوان استعداد بزرگ بعدی ایران یاد شد. او حالا ۲۵ ساله است و بهترین بازیکن تیم ملی به شمار می‌رود.»

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: «آزمون که رسانه‌های بریتانیایی او را مسی ایرانی خوانده‌اند، در سال ۲۰۱۸ به زنیت سن‌پترزبورگ پبوست، جایی که بازی خود را به سطح بالاتری رساند. او در ۴۵ بازی که برای این تیم روسی به میدان رفته، ۲۶ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او همیشه چشم به گلزنی دارد و به خاطر خلاقیت و قدرتش در نبرد‌های هوایی نیز مورد ستایش قرار می‌گیرد.»

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر