کد خبر: 84642
A

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا چه زمانی مشخص می‌شود؟

اعضای AFC به از سرگیری مسابقات در ماه سپتامبر (شهریور) استقبال بیشتری کردند و تعداد کمی با برگزاری آن در ماه آگوست (مرداد) موافقت داشتند. در واقع بیشتر نمایندگان به برگزاری مسابقات در ماه سپتامبر رای دادند.

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا چه زمانی مشخص می‌شود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در جلسه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعضای نمایندگان شرق و غرب به صورت ویدئو کنفرانس، برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان 2020 پیشنهادهایی ارائه شد و توافقاتی صورت گرفت.

 

در این نشست، اعضای AFC به از سرگیری مسابقات در ماه سپتامبر (شهریور) استقبال بیشتری کردند و تعداد کمی با برگزاری آن در ماه آگوست (مرداد) موافقت داشتند. در واقع بیشتر نمایندگان به برگزاری مسابقات در ماه سپتامبر رای دادند.

 

درباره سیستم برگزاری نیز پیشنهاد 3 شهر دبی، دوحه و تاشکند برای میزبانی به صورت متمرکز و تک بازی ارائه شد که تصمیم نهایی درباره آن گرفته خواهد شد.

 

در همین راستا سلطان المهوس، خبرنگار سعودی درباره زمان اعلام رای نهایی AFC درباره زمان دقیق و نحوه برگزاری لیگ قهرمانان عنوان کرد: تمام پیشنهادها و توصیه های جلسه امروز به کمیته اجرایی ارسال خواهد شد. اگر کارها به صورت عادی پیش برود، تا 10 روز آینده AFC رای نهایی خود را در این زمینه صادر می کند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر