کد خبر: 8525
A

۲۵هزار جودوکار سامان یافته در کشور فعالیت دارند

رئیس فدراسیون جودو ایران گفت: 25 هزار جودوکار سامان یافته در کشور فعالیت دارند اما شمار ورزشکاران ماندگار در سطح این رشته از آمار یاد شده کمتر است.

۲۵هزار جودوکار سامان یافته در کشور فعالیت دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد درخشان روز یکشنبه درجمع خبرنگاران در بوشهر افزود: با این وجود سعی داریم بطور نسبی با افزایش دو برابری جودوکاران سامان یافته شمار آنها را به بیش از 50 هزار نفر برسانیم.
وی اضافه کرد: نخستین رویداد ملی که در انتظار جودوکاران ایرانی است، مسابقات آسیایی هنگ کنگ است که در تلاشیم با نهایت توان در آن حضور پیدا کنیم.
درخشان یادآور شد: در کنار همه برنامه هایی که برای جودو کشور پیش بینی شده در تلاش هستیم زمینه ای فراهم کنیم که شمار ورزشکاران راه یافته به المپیک 2020 لحاظ کمی و کیفی با یک رشد مناسبی همراه شود.
وی افزود: هر برنامه ای که با هدف تقویت جودو کشور انجام می شود باید همراه با جوشش استانی باشد از این رو در استفاده از ظرفیت های استانی جودو نیز اهتمام ویژه داریم.
درخشان اظهار کرد: مسابقات استعداد یابی و قهرمانی یک فرصت ارزشمند برای استان های کشور است تا بتوانند شانش جودوکاران خود را برای قرار گرفتن در تیم ملی آزمایش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به انتخاب رئیس جدید هیات جودو استان بوشهر مدیریت این هیات از وضعیت سرپرستی خارج شده که امیدواریم این امر رونق دهنده جودو استان بوشهر است.
درخشان ادامه داد: در قالب همکاری برای برگزاری دوره های آموزشی و مربی گری رشته جودو در استان بوشهر به ارتقا بیش ازپیش این رشته در سطح استان کمک خواهیم کرد.
وی گفت: به فعالیت هیاتهای استانی جودو در سطح کشور توجه ویژه داریم زیرا این امر به تقویت تیم ملی جودو کمک شایانی می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر