کد خبر: 8578
A
امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم؛

رحمان: دوست دارم یک ایرانی رکوردم را ارتقا دهد/ گلبارنژاد ورزشکار بامعرفتی بود

قویترین وزنه بردار معلول جهان که در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نامش را در کتاب گینس به ثبت رساند، قصد دارد همچنان برای ایران افتخار آفرینی کند.

رحمان: دوست دارم یک ایرانی رکوردم را ارتقا دهد/ گلبارنژاد ورزشکار بامعرفتی بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، قویترین وزنه بردار معلول جهان که در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نامش را در کتاب گینس به ثبت رساند، قصد دارد همچنان برای ایران افتخارآفرینی کرده و رکوردهای خوبی را به ثبت برساند؛ با این حال وی دوست دارد کسی که رکورد او را می زند یک ایرانی باشد.

سیامند رحمان در این خصوص گفت: تا وقتی بتوانم برای کشورم مسابقه می دهم اما دوست دارم ورزشکاری که بعد از من رکورد می زند یک ایرانی باشد.

وی افزود: از زمانی که از بازی های پارالمپیک برزیل برگشتم بچه های استانم (آذربایجان غربی) مرا الگوی خود قرار داده و نقاشی مرا می کشند. این امر برای من حس خیلی خوبی است و امیدوارم همیشه برای کشورم افتخارآفرین باشم و مدال ها و رکوردهای خوبی را کسب کنم.

مرد طلایی وزنه برداری به مسابقات پارالمپیک ریو اشاره کرد و اظهار داشت: در این مسابقات به دلیل قولی که داده بودم اضطراب داشتم چون هر که مرا می دید از من می پرسید «قولت را عملی می کنی؟» که این کارم را دشوار می کرد. فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک اردوهای خوبی را برای من برگزار کردند تا به قولی که داده بودم جامه عمل بپوشم و از برزیل روسفید برگردم.

وی درخصوص شرایط سخت مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: رقابت در این مسابقات دشوار بود چون قضاوت داوران کار ما را سخت می کرد اما خدا را شکر توانستم روسفید برگردم و زمانی که مدال گرفته و رکوردم را ارتقا دادم بسیاری به من پیام داده و تبریک گفتند که باعث شد خستگی را از تن بیرون کنم.  در شهرستانم هم استقبال خوبی از من به عمل آمد که بسیار ارزشمند است و امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم. از آقای خسروی وفا هم که مرا در رسیدن به این موفقیت حمایت کرد بسیار تشکر می کنم.

رحمان با ابراز تاسف از حادثه تلخ درگذشت بهمن گلبارنژاد گفت: مرحوم گلبارنژاد در بازی های پارالمپیک به من نزدیک بود و زمانی که این اتفاق تلخ را شنیدم نتوانستم تا صبح بخوابم. گلبارنژاد ورزشکار بامعرفتی بود اما متاسفانه دیگر در بین ما نیست. من خاطرات خوبی با او دارم و بسیاری از هموطنان و حتی ورزشکاران کشورهای دیگر به دلیل حادثه تلخی که برای او رخ داد ناراحت شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر