کد خبر: 8618
A

فیروز کریمی‌: دیگر سرمربی اکسین نیستم

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز اعلام کرد که دیگر به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت نخواهد کرد

فیروز کریمی‌: دیگر سرمربی اکسین نیستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فیروز کریمی اظهار داشت: امسال اکسین با وجود آنکه برای نخستین‌بار در لیگ آزادگان حضور یافته بود، عملکرد قابل قبولی داشت و حتی تا هفته هشتم در صدر جدول قرار داشتیم.

وی افزود: متاسفانه پس از هفته هشتم، مشکلاتی برای تیم ما پیش آمد که منجر به شکست‌ها و تساوی‌های پیاپی گردید و به همین دلیل تیمی که در تا این زمان در صدر جدول قرار داشت، امروز در رده هشتم قرار دارد.

کریمی که حالا از وی باید به عنوان سرمربی سابق اکسین البرز یاد کنیم، تصریح کرد: از سوی دیگر مشکلات شخصی و از جمله بیماری و همچنین فوت یکی از نزدیکانم در روزهای اخیر اتفاق افتاده و به همین دلیل از نظر روحی دیگر قادر به همراهی با اکسین نیستم.

وی گفت: به همین دلیل با مدیریت اکسین هماهنگ کرده و با توافقاتی که انجام شد، مقرر گردید که دیگر من سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نباشم.

سرمربی سابق اکسین البرز متذکر شد: البته با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان اکسین رابطه بسیار خوبی داریم و به طور قطع، چندان از این تیم دور نخواهم شد و هر کمکی که لازم باشد را برای موفقیت و صعود این تیم به لیگ برتر انجام خواهم داد.

کریمی گفت: این تصمیمی است که با نظر شخصی من انجام شده و هدفم کمک به اکسین و به قول فوتبالی‌ها ایجاد شوک در تیم است تا بتوانیم با روحیه بهتر و رفع مشکلات فنی موجود، مسابقات آینده را برگزار کنیم.

وی بیان داشت: اکسین این ظرفیت و استعداد را دارد که با مدیریت و بازیکنان موجود به لیگ برتر صعود کند و باید از مسؤولان و مردم استان البرز از این تیم حمایت کنند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال اکسین البرز گفت: در ماه‌های اخیر حمایت لازم از سوی مردم فوتبال‌دوست و ورزش‌دوست البرز از اکسین مشاهده نکردیم و این در حالی است که صعود اکسین در حقیقت پیشرفت ورزش استان البرز محسوب می‌شود.

کریمی در پایان اظهار داشت: امیدواریم در بازی‌های باقی‌ مانده، بیش از گذشته مردم و مسؤولان البرز از اکسین حمایت کنند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر