کد خبر: 86266
A

استان های کشور به هشت منطقه تقسیم شدند / علیشاهی: مشارکت بیشتر تمامی استان ها در پیشبرد اهداف موی تای را شاهد خواهیم بود

دبیر انجمن موی تای گفت: با تقسیم بندی استان های کشور به هشت منطقه، امکان فعالیت بیشتر تمامی شهرها و مشارکت بهتر آنها در برنامه های پیش رو ورزش موی تای میسر خواهد شد.

استان های کشور به هشت منطقه تقسیم شدند / علیشاهی: مشارکت بیشتر تمامی استان ها در پیشبرد اهداف موی تای را شاهد خواهیم بود
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ « وحید علیشاهی » در مورد طرح جدید انجمن موی تای در تقسیم بندی استان ها به هشت منطقه افزود: پیش از این استان های سراسر کشور به شش منطقه تقسیم شده بودند که با ابلاغیه « جواد نصیری » ریاست انجمن، استان های کشور به هشت منطقه تقسیم شدند.
وی درباره نتایج این تقسیم بندی اظهار داشت: این طرح باعث مشارکت بیشتر تمامی استان ها و شهرهای مختلف ایران در امور مربوط به موی تای از جمله: برگزاری مسابقات، دوره های علمی و فنی، استاژهای مختلف و تمامی رویدادهای داخلی خواهد شد. ضمن این که به لحاظ هزینه ها و مسائل و مشکلات خاص حضور ورزشکاران و تیم ها در شهری خاص از جمله تهران برای ورزشکاران، مربیان، داوران و کلیه عوامل فعال در ورزش موی تای در استان ها نیز با صرفه جویی همراه خواهد بود.
دبیر انجمن موی تای ادامه داد: هشت استان در هر منطقه، بعد از برگزاری برنامه های داخلی خود، نفرات برتر را در قالب تیم منتخب به شهر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند کرد تا در نهایت، نفرات اصلی پس از انجام رقابت های انتخابی، عضو تیم های ملی رده های مختلف سنی در دو بخش مردان و زنان شوند.
علیشاهی در پایان گفت: جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران، همچنین در احکام جداگانه ای، ابراهیم جعفری را به عنوان مسئول برگزاری لیگ منطقه ای، آزاد ساعدی را به عنوان مشاور رئیس انجمن و محسن منصوری اریکه را به عنوان مشاور عالی رئیس انجمن منصوب کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر