کد خبر: 89238
A

روایت شهربانو منصوریان از فامیل‌بازی معاون وزیر

شهربانو امانی: من را ۲ سال محروم کردند تا در خانه بنشینم، اما مسئولان فدراسیون ووشو را خانوادگی اداره می‌کنند. به هر حال من از زمانی که علی نژاد پزشک تیم ووشو بود، در این رشته ورزشی فعالیت می‌کردم و بعد از آن علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو شد. همچنین علی نژاد بعد از چند سال معاون وزیر ورزش شد و حالا فامیل خود را در راس این فدراسیون گذاشته است و هر کسی درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون حرفی بزند محکومش می‌کنند.»

روایت شهربانو منصوریان از فامیل‌بازی معاون وزیر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ قهرمان ووشوی بانوان کشورمان پس از محرومیت ۲۰ ماهه خود از فعالیت‌های این رشته به برخی سوالات پاسخ داد.

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی بانوان کشورمان درباره محرومیت خود و خواهرش سهیلا اظهار داشت: محرومیت ما فقط به خاطر شکایت مریم هاشمی نیست چرا که او مدعی شده بود دوپینگ نکرده، اما این موضوع ثابت شده است.

منصوریان درباره اظهارات ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: ناطقی ناظر مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بود و خدا را باید گواه بگیرد. ناطقی بیان کرده که اظهاراتم کذب محض است. من فیلم مسابقه خواهرم سهیلا با هاشمی را دارم که او بعد از پایان مسابقه در کنار سهیلا قرار دارد و پای آسیب دیده اش را درمان می‌کند. ناطقی دروغ می‌گوید و او را به خدا واگذار می‌کنم. علاوه بر این، سند و مدرک برای صحبت‌هایم موجود است.

او بیان کرد: من قدرتی ندارم و فقط خدا را دارم، کسی از من حمایت نمی کند ناطقی در حرف‌های خود تهدید کرده است که مسائلی از من و خواهرانم می‌داند که در صورت ادامه دادن این مسائل آن را رسانه‌ای می‌کند و ما منتظریم که آن را رسانه ای کند

من در چارچوب نظام جمهوری اسلامی قدم برداشته ام

قهرمان ووشوی جهان افزود: من کار خلاف شرعی انجام ندادم و همیشه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی قدم برداشته ام. همچنین ۲ مدال پرارزش و خوب خود را با افتخار به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم. به هر حال من حرف حق را می‌زنم و طبق فرمایشات امام علی (ع) حق دادنی نیست و گرفتنی است.

منصوریان بیان کرد: من را ۲ سال محروم کردند تا در خانه بنشینم، اما مسئولان فدراسیون ووشو را خانوادگی اداره می‌کنند. به هر حال من از زمانی که علی نژاد پزشک تیم ووشو بود، در این رشته ورزشی فعالیت می‌کردم و بعد از آن علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو شد. همچنین علی نژاد بعد از چند سال معاون وزیر ورزش شد و حالا فامیل خود را در راس این فدراسیون گذاشته است و هر کسی درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون حرفی بزند محکومش می‌کنند


بیشتر بخوانید: خواهران منصوریان محروم شدند


بانوی ووشو کار کشورمان بیان کرد: زندگی شخصی من تحت تاثیر حرف های نایب رئیس بانوان قرار گرفته و همسرم ناراحت است او می‌گوید مگر در اردوی تیم ملی ووشو چه اتفاقاتی رخ داد؟ به هر حال ناطقی مانند مادرم است و شاید فشار بر روی او بوده که مجبور شده این حرف‌ها را بزند.

او بیان داشت: گفتند که دوران ورزش حرفه‌ای ام تمام شده است اما من حاضرم با هر ورزشکاری مبارزه کنم تا قدرت خود را نشان بدهم و به همه بگویم که ورزش قهرمانی برای من تمام نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر