کد خبر: 89376
A

سهراب بختیاری زاده: تا وقتی من در شهرخودرو باشم مهدی رحمتی در تیم جایی ندارد

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد درباره اخراج سیدمهدی رحمتی از این تیم صحبت کرد.

سهراب بختیاری زاده: تا وقتی من در شهرخودرو باشم مهدی رحمتی در تیم جایی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ سهراب بختیاری زاده  درخصوص اخراج سید مهدی رحمتی اظهار داشت: رحمتی به عنوان بزرگتر تیم چندین بار بی انضباطی کرده است و بارها هم به تیم گفته‌ام که بزرگان تیم قابل احترام هستند و باید نکات رعایت کنند.

او ادامه داد: در شهر خودرو من اجازه نمی‌دهم که حتی بزرگتر از مهدی رحمتی هم با وجود اینکه تمام آنها برای من قابل احترام هستند، خودشان را از باشگاه بزرگتر ببینند و به باشگاه بی احترامی کنند.

سرمربی شهرخودرو گفت: به هیچ عنوان اجازه چنین برخوردی را نمی‌دهم و به همین دلیل ایشان تا زمانی که من در شهر خودرو هستم هیچ جایگاهی در تیم ندارند.

بختیاری زاده افزود: وقتی یک بازیکن جوان اشتباه کند می‌توان از آن چشم پوشی کرد اما وقتی بازیکن باتجربه تیم چندین بار باعث بی نظمی شده و به باشگاه بی حرمتی کرده است، نه مهدی رحمتی بلکه هر بازیکن بزرگی، نباید آن را بخشید چون بزرگ نامش روی آن است و باید بزرگی کند. به هر حال من در این حد اکتفا می‌کنم که بگویم بی نظمی کرده است و نباید مسائل درون خانوادگی را مطرح کرد.

او در پایان گفت: هر بازیکنی که بی انضباطی کند جایی در تیم من ندارد و وقتی مردم زندگی سختی دارند پس بازیکنان نباید بی نظم و بی مسئولیتی نسبت به هواداران داشته باشند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر