کد خبر: 8946
A
سرمربی تیم ملی شمشیر بازی ایران در گفت و گو با دیده بان ایران؛

از رئیس فدراسیون خواهش کردم با استعفای من موافقت کند/ به دنبال مدال در المپیک ۲۰۲۰ هستم

« پیمان فخری » سرمربی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر که همزمان دبیری فدراسیون را نیز برعهده داشت٬ بالاخره رئیس فدراسیون را مجاب کرد تا با استعفایش موافقت کند که این تقاضا با موافقت « فضل الله باقرزاده » رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان مواجه شد.

از رئیس فدراسیون خواهش کردم با استعفای من موافقت کند/ به دنبال مدال در المپیک ۲۰۲۰ هستم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، « پیمان فخری » سرمربی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر که همزمان دبیری فدراسیون را نیز برعهده داشت٬ بالاخره رئیس فدراسیون را مجاب کرد تا با استعفایش موافقت کند که این تقاضا با موافقت « فضل الله باقرزاده » رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان مواجه شد.

فخری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، در مورد استعفای خود از دبیری فدراسیون، اظهار داشت: من  بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو، استعفای خود را اعلام کردم که البته با مخالفت رئیس فدراسیون روبرو شد. 

وی افزود: دبیری فدراسیون به خاطر این که پستی اجرایی است و نیاز به حضور تمام وقت دارد، جزو پست های پرمشغله ورزش به حساب می آید. از آن جایی که بنده  همزمان سرمربی تیم سابر هم بودم، نمی توانستم تمرکز لازم را بر روی تیم ملی داشته باشم.

سرمربی تیم ملی سابر ادامه داد: ما الان تیمی هستیم که دنیا بر روی ما حساب می کند. من هم نمی خواهم این تیم یکدست و موفق که حالا قهرمان جهان هم شده است، دچار مشکل شود. از این رو، از رئیس خواهش کردم با استعفای من موافقت کند تا بیشتر بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

دبیر سابق فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: شمشیربازان اسلحه سابر ایران با توجه موفقیت های اخیر در المپیک و پس از آن مسابقات جهانی، می توانند در بازی های آسیایی  ۲۰۱۸ جاکارتا طلا بگیرند و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز روی سکو بروند.

وی یادآور شد: برای من مهم این است که به شمشیربازی کشورم خدمت کنم. همان طور که در المپیک ریو نیز قید داوری در این میدان مهم را زدم و در خدمت تیم ملی بودم. الان هم هر کمکی از دستم بر بیاید، در خدمت شمشیربازی ایران هستم. فخری در پایان گفت: رئیس فدراسیون همواره به من لطف داشته است. من نیز هر کمکی چه در مسائل فنی، چه داوری و چه در ابعاد بین المللی از دستم بر بیاد، انجام می دهم. برای من پست و مسئولیت رسمی چندان اهمیتی ندارد. می خواهم نهالی که کاشته ایم و امروز به درختی تناور تبدیل شده را به کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو رهنمون سازم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر