کد خبر: 89573
A

اوضاع پیچیده استقلال برای دربی شهریورماه/ مجیدی درخواست تعویق بازی را می دهد؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای آنکه بتواند حضور قدرتمندی به همراه تیمش در دربی داشته باشد قصد دارد از تمام ظرفیت آبی پوشان استفاده کند اما در برخی موارد دستش بسته است.

اوضاع پیچیده استقلال برای دربی شهریورماه/ مجیدی درخواست تعویق بازی را می دهد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ نود و دومین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس قرار است روز ۵ شهریور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شود تا تیم برنده راهی دیدار فینال این دوره از مسابقات شود.

سرخابی‌های تهران در حالی خود را برای حضور در این دیدار آماده می‌کنند که شرایط کاملاً متفاوتی دارند. استقلال برای تثبیت جایگاه دومی خود در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید پنجشنبه شب آخرین دیدار خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

دیدار با شاهین بوشهر هر چند برای استقلالی‌ها خیلی دشوار نخواهد بود اما از این جهت که این تیم بازیکنان مصدوم زیادی دارد تا حدودی کادر فنی را نگران کرده است. ضمن اینکه علاوه بر مصدومیت دو بازیکن اصلی این تیم یعنی روزبه چشمی و علی کریمی، دو بازیکن دیگر یعنی محمد دانشگر و فرشید باقری هم به دلیل محرومیت انضباطی نمی‌توانند تیم شان را همراهی کنند.

این شرایط ممکن است برای دیدار با پرسپولیس هم وجود داشته باشد و دست فرهاد مجیدی برای این دیدار حساس بسته باشد. از سوی دیگر شکست در دربی برای فرهاد مجیدی تبعات زیادی خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که مسئولان باشگاه با این شکست نخواهند او را برای فصل آینده حفظ کنند.

به همین خاطر مجیدی بی میل نیست دیدار با پرسپولیس به تعویق بیفتد تا بتواند با تمامی نفراتش و آمادگی کامل به مصاف رقیب سنتی برود و شرایط را برای پیروزی و رسیدن به فینال هموارتر کند و جای پایش را روی نیمکت استقلال محکم‌تر کند.

با این شرایط دور از ذهن نیست که استقلالی‌ها در رایزنی با سازمان لیگ خواستار تعویق دیدار با پرسپولیس شوند. هر چند بعید است که سازمان لیگ با این درخواست موافقت کند ا ما این احتمال را باید داد که آبی پوشان درخواست تعویق دیدار با پرسپولیس را داشته باشند./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر